Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

واران: برای مهار مسی باید تمرکز بالا داشته باشیم

© Sputnik / Григорий Сысоев /  مراجعه به بانک تصاویر رافائل واران
رافائل واران - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
مدافع فرانسوی رئال مادرید، معتقد است که مهار کردن بازیکنی مثل مسی کار بسیار سختی است.

به گزارش اسپوتنیک، پس از اتفاقات زیاد بالاخره دیدار ال کلاسیکو امشب در ورزشگاه نیوکمپ برگزار خواهد شد؛ هر دو تیم بارسلونا و رئال مادرید 35 امتیاز دارند و بازی امشب علاوه بر حساسیت های همیشگی، از لحاظ جدولی نیز از اهمیت فوق العاده ای برخوردار است.

لیونل مسی، فوق ستاره آرژانتینی بارسلونا، این روزها در فرم فوق العاده ای به سر می برد و قطعا مدافعان رئال مادرید در بازی امشب کار سختی را در مقابل او خواهند داشت. در همین رابطه اما رافائل واران پیش از دیدار ال کلاسیکو به تمجید از لیونل مسی پرداخته است. او در این باره گفت: " او بازیکن فوق العاده ای است و شما نمی توانید مانند سایر بازیکنان جلوی او دفاع کنید. او ویژگی های فوق العاده ای دارد و شما باید برای مهار او تمرکز بالایی داشته باشید. همچنین شما باید با همکاری هم تیمی های خود او را مهار کنید. ما باید کم ترین فضا را برای او ایجاد کنیم." 

واران در ادامه پیرامون تقابل با بارسلونا در بازی امشب گفت: " آن ها همیشه سبک و فلسفه خاص خود را داشته اند و بازیکنان مهمی در اختیار دارند. ما می دانیم که بازی کردن در برابر آن ها دشوار است اما کاملا می دانیم که از خودمان چه انتظاری داریم. در بازی امشب مهم نیست که دو تیم در دیدار های قبلی خود چگونه بوده اند چرا که وقتی به میدان می روید همه چیز متفاوت است."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала