Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

نیمار کامل ترین گزینه برای جانشینی مسی

© REUTERS / Gustau Nacarino Lionel Messi, Luís Suárez (E) e Neymar (D)
Lionel Messi, Luís Suárez (E) e Neymar (D) - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
ریوالدو ستاره سابق بارسلونا مدعی است که نیمار بهترین گزینه برای جانشینی مسی است و بارسلونا باید این بازیکن را جذب کند.

به گزارش اسپوتنیک، نیمار جونیور، تابستان گذشته بسیار به باشگاه بارسلونا نزدیک شد اما این بازیکن در نهایت در باشگاه پاریسن جرمن ماندنی شد و به باشگاه بارسلونا نپیوست.

لیونل مسی - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
نیمار: مسی عشق است

این بازیکن در در باشگاه پاریسن جرمن روز های خوبی ندارد و به شدت در میان هوادران پاریسی منفور است.

ریوالدو هموطن نیمار به این بازیکن توصیه کرده است تا به بارسا گردد زیرا این بازیکن با پیوستن به باشگاه پاریسن جرمن اشتباه بزرگی را مرتکب شده است. ریوالدو این بازیکن را بهترین جانشین برای مسی می داند و امیدوار است تا این بازیکن به بارسا برگردد.

ریوالدو در این مورد به میرور گفت:« نیمار اشتباه کرد که بارسلونا را ترک کرد اما اگر بازگردد، او می تواند ها تفاوت های زیادی ایجاد کند، همانطور که مسی اکنون انجام می دهد. در آینده فقط یک بازیکن می تواند جایگزین مسی در بارسلونا باشد و آن بازیکن نیمار است.»
ریوالدو در بخشی از صحبت هایش در مورد مسی و تأثیر این بازیکن در ال کلاسیکوی پیشرو صحبت کرد و گفت:« "من واقعاً فکر می کنم که هر دو تیم خوب بازی می کنند و هر دو شرایط خوبی را برای بازی در این مسابقه دارند. ال کلاسیکو یک بازی متفاوت است اما مسی در این مسابقات همیشه آرام است. او همیشه به دنبال گول است. متوقف کردن او دشوار است، اما من مطمئن هستم که رئال مادرید تمام تلاش خود را خواهد کرد، زیرا اگر اینطور نباشد، او به گول خواهد رسید.»
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала