Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

نتایج بازی های امشب لیگ اروپا؛ صعود توپچی ها و شیاطین سرخ به دور بعد لیگ اروپا

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر تیم فوتبال آرسنال
تیم فوتبال آرسنال - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
بازی های لیگ اروپا با انجام 24 بازی در دو زمان متفاوت پی گیری شد که صعود برخی تیم ها را در پی داشت.

به گزارش اسپوتنیک، ششمین هفته از بازی های لیگ اروپا امشب در ورزشگاه های مختلف قاره سبز برگزار شد که در حساس ترین بازی ها، آرسنال در زمین حریف 2-2 مساوی کرد، منچستریونایتد از سد آلکمار گذشت، ختافه – کراسنودار را در هم کوبید و مالمو میزبانش کپنهاگن را برد.

در این مسابقات، آرسنال در زمین استاندارد لیژ حضور یافت و سرانجام با کامبک دیدنی از شکست پیروزی ساخت با به عنوان تیم اول به دور بعد صعود کند.

در این دیدار نیمه اول بدون گل خاتمه یافت اما در آغاز نیمه دوم، میزبان پیش کشید و توانست به نتیجه برسد که باستین در دقیقه47 گلزنی کرد، سپس آملا در دقیقه69 اختلاف دو برابر شد ولی این پایان کار نبود و ابتدا لاکازت در دقیقه78 و بعدا ساکا در دقیقه 81 موفق به گلزنی شد و ساکا ضمن برتری تیمش، نمایش عالی داشت و هر دو گل تیمش را به ثبت رساند.

در دیگر دیدار مهم و جذاب منچستریونایتد در ورزشگاه اولدترافورد از آلکمار میزبانی کرد و سرانجام با حساب پرگل 4-0 به پیروزی رسید تا مقتدرانه به دور بعد برسد.

در این دیدار نیمه اول بدون گل سپری شد ولی آلکمار بی خبر از آنکه طوفان 10 دقیقه یی در راه است، هرچه تلاش کرد به در بسته خورد تا اینکه اشلی یانگ در دقیقه53 گل اول را به ثمر رساند. در ادامه گرینوود در دقایق 58 و 64 و ماتا از روی نقطه پنالتی در دقیقه62 موفق شدند 4 بار برای شیاطین سرخ گلزنی نمایند و تیم شان بالاتر از حریف به عنوان صدرنشین به دور بعد صعود نماید.

نتایج سایر بازی های امشب لیگ اروپا:

رنس 2-0 لاتزیو

کلوژ 2-0 سلتیک

اینتراخت فرانکفورت 2-3 ویتریا

آپوئل 1-0 سویا

قره باغ 1-1 دودلانگه

دیناموکیف 1-1 لوگانو

کپنهاگن 0-1 مالمو

بازل 2-0 ترابزون اسپور

ختافه 3-0 کراسنودار

آیندهوون 1-1 روسنبورگ

لاسک 3-0 اسپورتینگ(پرتگال)

پورتو 3-2 فاینورد

رنجرز 1-1 یانگ بویز

وولفسبورگ 1-0 سنت اتین

خنت 2-1 الکساندریا

لودوگوریتس 1-1 فرینکاوروس

اسپانیول 0-1 زسکامسکو

آ اس رم 2-2 وولفسبورگر

مونشن گلادباخ 1-2 استانبول باشاک شهیر

وولورهمپتون 4-0 بشکیتاش

سلوان براتیسلاو 2-4 اسپورتینگ براگا

پارتیزان 4-1 آستانه

از این رقابت ها تیم های فوتبال سویا، آپوئل (گروپ A)، مالمو، کپنهاگن ( گروپ B)، بازل، ختافه (گروپC)، لاسک، اسپورتنیک (گروپD)، سلتیک، کلوژ (گروپE)، آرسنال، اینتراخت فرانکفورت (گروپF)، پورتو و رنجرز (گروپG)، اسپانیول، لودوگوریتس (گروپH)، خنت و وولفسبورگ (گروپI)، استانبول باشاک شهیر، آ اس رم (گروپJ)، بارگا، وولورهمپتون (گروپ K)، منچستریونایتد، آلکمار (گروپL) به دور بعد صعود کردند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала