Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مسی: رئال مادرید آماده است، این ال‌کلاسیکو بسیار حساس است

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر لیونل مسی
لیونل مسی - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
لیونل مسی، فوق ستاره بارسلونا انتظار یک بازی سخت برابر رئال مادرید را دارد.

به گزارش اسپوتنیک و به نقل از مارکا، لیونل مسی در آستانه بازی هفته آینده بارسلونا مقابل رئال مادرید عنوان کرده انتظار بازی سختی را در مقابل رقیب دیرینه شان دارد. این فوق ستاره آبی‌اناری‌ها در این خصوص گفت: «در انتظار یک رئال مادرید قدرتمند، منسجم و منظم در ال کلاسیکو هستم؛ دقیقا همان طور که این اواخر از تیم مادریدی شاهد بودیم. بازیهای بارسلونا- رئال همیشه بازی‌های متفاوت و خاصی هستند که اصلا مهم نیست که هریک از این دو تیم در چه شرایطی گام به زمین گذاشته اند».

Barcelona's Argentine soccer player Lionel Messi (C) arrives to court with his father Jorge Horacio Messi to stand trial for tax fraud in Barcelona, Spain, June 2, 2016.  - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
مسی با نداشتن حساب توییتر، دومین ورزشکار محبوب در این شبکه اجتماعی+عکس

او در بخش دیگری از سخنانش اظهار داشت:« باید از اشتباهات فصل های پیش درس بگیریم و روی بازی های پیشرو تمرکز کنیم. دور حذفی لیگ قهرمانان تازه شروع شده و باید از ابتدا شروع کنیم. نباید هیچ چیزی را قطعی بدانیم. اید از اشتباهات فصل های پیش درس بگیریم و روی بازی های پیشرو تمرکز کنیم. دور حذفی لیگ قهرمانان تازه شروع شده و باید از ابتدا شروع کنیم. نباید هیچ چیزی را قطعی بدانیم».

این ستاره فوتبال جهان که اخیرا برای ششمین بار فاتح توپ طلا شد، در این رابطه گفت:« توپ طلای ششم، اتفاقی ویژه و متفاوت بود.هریک از این توپ‌های طلا، طعم خاص و ویژه خودش را دارد و دریافت این جایزه به خاطر سطح فردی و فوتبالی ام است. ولی هرکسی توانایی های خاص خودش را دارد. من در شرایطی هستم که می کوشم برسختی ها غلبه کنم و بهتر شوم. می کوشم که هرروز نکات جدیدی یاد بگیرم و مراقب خودم باشم و خوب استراحت کنم و از تمام کارهایی که می کنم لذت ببرم. واقعا خوشحالم که می توانم زندگی ام را وقف فوتبال کنم».

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала