Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

زیدان و خلق شگفتی با تصمیمات عجیب در برابر کلوپ بروژ

© Sputnik / Антон Денисов /  مراجعه به بانک تصاویر زیدان
زیدان - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
زین الدین زیدان در مصاف با تیم فوتبال کلوپ بروژ در لیگ قهرمانان اروپا، با برخی تصمیمات عجیب و غریب شگفتی آفرید.

به گزارش اسپوتنیک، چهارشنبه شب نتیجه ای برعکس برای رئال در سفر به بلجیم پیش بینی می شد، اما با این وجود که این تیم مقام دومی در گروه را تضمین کرده بود، زیدان با تصمیمات عجیب و غریب عجیب مردم را متحیر کرد.

از نظر داخلی، سرمربی رئال با دو دیدار خارج از خانه مقابل والنسیا و بارسلونا در هفته پیش رو و یا استراحت روبرو است، اما هنوز زیدان برای کاسمیرو و کریم بنزما میدان می دهد.

گرت بیل با وجود این واقعیت که به احتمال زیاد به بازی برگشت در سیستم 4-4-2 در ال كلاسیكو در نبود ادن هازارد به دلیل مصدومیت، باید روی نیمكت باقی می ماند و چهارشنبه ایده آل در پیش دارد.

بنزما امسال با این هدف که تیم را در کسب جوایز در داخل و قاره اروپا نگه داشته، برای تیم بسیار مهم بوده اما در یک مسابقه که هیچ اثری از فصل رئال نداشت، در معرض خطر قرار گرفت. کاسیمیرو از ابتدای فصل تنها یک ساعت فوتبال را از دست داده، زیرا همیشه در تیم حضور داشته است.

با این وجود، علیرغم اینکه زیادی دقایق بازی می تواند به مصدومیت وی منجر شود، در بلجیم باز هم به میدان رفت.

ممکن است در جنون زیدان روش دیگری وجود داشته باشد، اما ستاره برزیلی فقط یک کارت زرد با محرومیت یک جلسه یی در لالیگا فاصله دارد، بنابراین او ممکن است در مصاف با والنسیا استراحت داشته باشد.

ناچو فرناندز در 1 اکتبر مصدوم شد و از آن زمان بازی نکرده و پس از سه هفته دیگر به تیم اضافه شده است. بازی با کلوب بروژ به نظر می رسید که مناسب ترین زمان برای برگرداندن او به تیم و دقایقی برای او باشد، اما او در تمامی دقایق مسابقه روی نیمکت ماند.

این امر باعث می شود که او حتی اگر فرلاند مندی به حالت محرومیت درآید و مارسلو مصدوم باشد، در سمت چپ مقابل والنسیا بازی نکند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала