Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

بارتومئو: ال کلاسیکو دیگر به تعویق نمی افتد

© REUTERS / Paul HannaSoccer Football - La Liga Santander - Real Madrid vs FC Barcelona - Santiago Bernabeu, Madrid, Spain - December 23, 2017 Barcelona’s Lionel Messi in action as Real Madrid’s Raphael Varane attempts to block
Soccer Football - La Liga Santander - Real Madrid vs FC Barcelona - Santiago Bernabeu, Madrid, Spain - December 23, 2017 Barcelona’s Lionel Messi in action as Real Madrid’s Raphael Varane attempts to block - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
جوزپ ماریا بارتومئو رئیس بارسلونا پیشنهاداتی مبنی بر الكلاسیكوی هفته آینده را به تعویق انداخت.

به گزارش اسپوتنیک، یک هواپیمای بدون سرنشین ناخواسته در دیدار شنبه لالیگا بین  دو تیم مایورکا و بارسلونا وارد نیوکمپ شد و مارکا مدعی شد که این امر نگرانی های جدیدی را در مورد امنیت برای بالاترین مسابقه فوتبال اسپانیا بیشتر کرده است.

Partidarios de la independencia de Cataluña - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
چالش جدید رئال و بارسا؛ امکان آشوب در ال کلاسیکو

سازمان جدایی طلب کاتالونیا موسوم به تسونامی دموکراتیک در حال برنامه ریزی برای ایجاد اختلال گسترده در تاریخ مجدد ال کلاسیکو است.

اما دیاریو اسپورت از جوزب ماریا بارتومئو رییس بارسلونا در این باره نقل کرده که او گفته است: "ال کلاسیکو بازی خواهد شد، دیگر به تعویق نمی افتد."

وی افزود: "این وظیفه همه ما است که اطمینان حاصل کنیم که بازی می شود. نیوکمپ فضایی برای بیان آزاد است. ما یک لحظه پیچیده زندگی می کنیم، اما اگر صلح آمیز باشد همه چیز با تمرین فوتبال سازگار است. بارسلونا در حال آماده سازی برای این بازی به طور عادی است. من به همه می گویم که طبق معمول، با دوستان و با خانواده به نیوکمپ بیایند."

قرار بود این مسابقه در تاریخ 26 اکتبر در ورزشگاه نیوکمپ بارسلونا برگزار شود اما به دلیل نوسانات اوضاع سیاسی کاتالونیا، لالیگا خواست که این بازی به ورزشگاه سانتیاگو برنابئو رئال مادرید منتقل شود ولی این پیشنهاد توسط هر دو باشگاه درگیر، رد شد و با چنین دوره ناآرامی در کاتالونیا، مسابقه به جای آن تاریخ به 18 دسامبر جابه جا شد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала