Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

والورده: حضور مسی در بازی باعث هراس رقبا می شود

© AP Photo / Ian Hodgson/PA ارنستو والورده سرمربی بارسلونا
 ارنستو والورده سرمربی بارسلونا - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
ارنستو والورده در مورد دیدار تیمش برابر اینترمیلان صحبت کرد و به غیبت برخی بازیکنان در این دیدار واکنش نشان داد.

به گزارش اسپوتنیک، بارسلونا فردا شب در آخرین دیدار دور گروهی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف اینترمیلان خواهد رفت. با توجه به صعود بارسلونا به عنوان تیم نخست گروه، این بازی برای آبی اناری ها تشریفاتی خواهد بود. ارنستو والورده نیز به همین دلیل به برخی از بازیکنان تیمش چون لیونل مسی و پیکه استراحت داده است.

بارسلونا - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
فهرست بازیکنان بارسا برای بازی با اینتر؛ غیبت مسی و پیکه+عکس

این مربی در کنفرانس خبری قبل از دیدار با اینتر حاضر شد و به پرسش های  خبرنگاران پاسخ ارائه کرد.

والورده در مورد دیدار برابر اینتر گفت:« اینتر صدر نشین سری آ است و من انتظار بهترین اینتر را در بازی فردا شب دارم. ما برای پیروزی و پیشبرد بازی به میدان می رویم تا برنده شویم و از بازی لذت ببریم. اینتر از فصل گذشته و بازی برابر آیندهوون درس گرفته و اینبار برای صعود خواهد جنگید. اینتر با زوج لائوتارو و لوکاکو می درخشد و به پیش می رود اما ما هم بارسا هستیم و به تعهدی که به هواداران ما داریم وفادار خواهیم ماند.»
والورده در مورد غیبت بازیکنان به خصوص مسی نیز صحبت کرد و گفت:« ما می دانیم حضور لیونل مسی به چه معناست و باعث هراس رقبا می شود، اما در برخی بازی ها هم  بدون او بازی کردیم و نمایش خوبی هم ارائه داده ایم و در دو دیدار سال قبل برابر اینتر نیز مسی در میدان حاضر نبود. سمدو و آلبا هنوز مصدوم اند، مسی به استراحت نیاز داشت چون بازی های ما خیلی فشرده است.»
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала