Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مدیر میلان: ما منتظر ابراهیموویچ هستیم و پیاتک فروشی نیست

© REUTERS / John Sibley Livepicزلاتان:«من خود را پوتین – به وریانت سویدن، میدانم»
زلاتان:«من خود را پوتین – به وریانت سویدن، میدانم» - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
ریکی ماسارا کارگردان میلان تأیید کرد که آنها منتظر هستند تا زلاتان ابراهیموویچ گزینه ها را ارزیابی کند، اما کرزیستوف پیاتک فروشی نمی باشد.

به گزارش اسپوتنیک، ماسارا مدیر میلان در آخرین مصاحبه اش در مورد آمدن زلاتان به این باشگاه و نیز فروش پیاتیک صحبت کرد.

او  در صحبت با اسکای اسپورت ایتالیا گفت: "ما این فُرصت را داریم که یک حس قوام ایجاد کنیم، یک سری نتایج ایجاد کنیم و می خواهیم با شدت بازی کنیم.

از وی در مورد جنگ پیشنهادات بین میلان، بولونیا و ناپولی برای جذب ابراهیموویچ که پس از انقضای قراردادش از ال ای گلگسی یک بازیکن آزاد است، سؤال شد او در پاسخ گفت: "هیچ خبری نیست زیرا هیچ روند واقعی مذاکره وجود ندارد. ابراهیموویچ گزینه های خود را مانند ما ارزیابی می کند، بنابراین همه منتظر هستیم."

به همین ترتیب ، ماسارا پیشنهاداتی دریافتی در مورد فروش پیاتک در جنوری 2020 گفت: "ما قصد نداریم پیاتک را به بازار عرضه کنیم. ما به کرزیزوف ایمان داریم، مربی نیز در این تیم کار می کند و ما مطمئن هستیم که وی به زودی به گلزنی می رسد."

امروز گزارشهایی منتشر شد مبنی بر اینکه جیاكومو بوناونتورا برای فصل آینده مورد توجه رم و فیورنتینا است، زیرا قرارداد وی در جون پایان می یابد.

ماسارا در این باره گفت: "بوناونتورا در واقع یکی از اعضای خانواده میلان است، او سالها در اینجا بوده است و ما بسیار خوشحالیم که وی را پس از مدت ها طولانی به آمادگی کامل بازگشت. در مورد قرارداد وی زمان آن است که درباره همه اینها بحث کنیم."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала