همگرایی: کمیسیون تصمیم خود را گرفته است اعتراض‌ها شنیده نمی‌شود

© Photo / FB/Dr. Abdullah Abdullahهمگرایی: کمیسیون تصمیم خود را گرفته است اعتراض‌ها شنیده نمی‌شود
همگرایی: کمیسیون تصمیم خود را گرفته است اعتراض‌ها شنیده نمی‌شود - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
اسدالله سعادتی معاون دوم تیم ثبات و همگرایی در کنفرانس مطبوعاتی گفته است که کمیسیون به اعتراضات گوش نمیدهد و برای خواست‌های ما باید احترام شود.

به گزارش اسپوتنیک، اسدالله سعادتی معاون دوم تیم ثبات و همگرایی امروز یکشنبه 8 دسمبر در گفتگوی مطبوعاتی تاکید کرده است که 300 هزار رأی  غیر قانونی هستند و باید باطل شوند. سعادتی ازسویی هم گفته است که کمیسیون مستقل انتخابات تصمیم را گرفته است و به اعتراضات گوش نمیدهند.
از سویی هم این دسته انتخاباتی از جامعه بین المللی نیز خواسته است که صدای ملت افغانستان را بشنود و نگذارد که افغانستان به گذشته تاریک نظام های غیر مردمی برگردد.
داکتر عبدالله عبدالله نامزد انتخابات ریاست جمهور ادعا دارد که کمیسیون مستقل انتخابات با شامل ساخت این آرا در روند بازشماری، کار خلاف قانون انجام داده است و نتیجه انتخابات مشروعیت ندارد.
هواداران دسته انتخاباتی ثبات و همگرایی در هفت ولایت دفترهای ولایتی کمیسیون مستقل انتخابات را بسته اند و اجازه نمی دهند که روند بازشماری آرا در این ولایت ها آغاز شود.
انتخابات ریاست افغانستان در ششم ماه میزان، دو ماه پیش برگزار شد، در این دور 13 تن به شمول رئیس جمهور فعلی افغانستان و رئیس اجرائیه این کشور نامزد بودند.
سقف اشتراک در این انتخابات بیش از یک و نیم میلیون تن گفته شده است و تاکنون امروز نتیجه نخستین آن اعلام نشده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала