Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

انتقاد فیگو به تأمین امنیت بازیکنان در ال کلاسیکو

© Sputnik / Владимир Астапкович /  مراجعه به بانک تصاویر لوئیز فیگو
لوئیز فیگو - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
لوئیز فیگو معتقد است که با توجه به تجربه خودش، بازیکنان رئال در ال کلاسیکو ایمن نخواهند بود.

به گزارش اسپوتنیک، ال کلاسیکو اخیر به دلیل نا آرامی های کاتالونیا به تعویق افتاد و قرار است به تاریخ  18 دسامبر( 27 قوس) در ورزشگاه نیوکمپ برگزار شود.

Barcelona's Lionel Messi shoots a free kick during the Spanish La Liga soccer match between Real Madrid and Barcelona at the Santiago Bernabeu stadium in Madrid, Spain, Saturday, Dec. 23, 2017 - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
لباس جالب دو تیم بارسا و رئال مادرید در ال کلاسیکو+عکس

بازیکنان رئال با توجه به شرایط بد امنیتی شهر بارسلونا نگران امنیت شان هستند  و از باشگاه بارسلونا خواهان تضمین امنیت شان شدند که باشگاه بارسلونا تعهد سپرد تا امنیت بازیکنان را به صورت درست تامین خواهد کرد.

لوئیزفیگو اما معتقد است که باشگاه بارسلونا نمی تواند امنیت بازیکنان را تامین کند.

فیگو در این مورد به رسانه ها گفت:« من در بارسلونا بازی کردم و امنیت من تأمین نشده بود. مرا با سر خوک استقبال کردند و شی بزرگی را به زمین پرتاب کردند، پس امنیت من تأمین نشده بود. تغییر تاریخ چنین مسابقه مهمی به این افراد سیاسی در کاتالونیا قدرت می بخشد، آنها دوست دارند که شنیده شوند اما فوتبال سیاسی نیست. اگر می توانستند امنیت بازی را تامین کنند پس بازی را برگزار می کردند.»

فیگو بخاطر پیوستنش از بارسا به رئال مادرید به شدت در میان هواداران بارسلونا مورد تنفر قرار دارد و لقب خاین را به او داده اند.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала