امریکایی‌ها دوباره به دیدار دوستم رفتند

© Photo / FB/Habib Qooyashامریکایی‌ها دوباره به دیدار دوستم رفتند
امریکایی‌ها دوباره به دیدار دوستم رفتند - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
شماری از مقامات ناتو در افغانستان و مقامات وزارت دفاع ملی کشور برای بار دوم به دیدار الحاج ستر جنرال عبدالرشید دوستم معاون اول ریاست جمهوری رفتند.

به گزارش اسپوتنیک، یکی از نزدیکان جنرال دوستم خبر داده است که شماری از مقامات ناتو در افغانستان و مقامات وزارت دفاع برای بار دوم پس از دیدار اسکات میلر فرمانده عمومی ماموریت پشتیبانی قاطع ناتو در افغانستان به دیدار جنرال دوستم به شهر شبرغان رفتند و روی اوضاع امنیتی در کشور بخصوص حوزه شمال بحث کردند.
مقامات ناتو نقش الحاج سترجنرال عبدالرشید دوستم معاون اول ریاست جمهوری کشور را در راستای خدمتگذاری به مردم افغانستان در بخش های مختلف بخصوص در زمینه مبارزه با تروریزم و دفاع از مردم افغانستان مهم و ارزنده خوانده و به پاس خدمات خستگی ناپذیر معاون اول ریاست جمهوری یک لوح سپاس را از آدرس قوت های خاص ناتو در افغانستان به وی اهدا کردند.
با این وجود الحاج سترجنرال عبدالرشید دوستم معاون اول ریاست جمهوری کشور تاکید کرد که تامین امنیت از آرزوهای دیرینه ی مردم افغانستان است و شخص خودش در راستای تامین آن از سالیان دراز به اینسو با نیرو های دفاعی و امنیتی کشور سهم قابل ملاحظه ی داشته است.
گفتنیست که چند روزی پیش اسکات میلر فرمانده عمومی ماموریت پشتیبانی قاطع ناتو در افغانستان و اسدالله خالد سرپرست وزارت دفاع ملی افغانستان امروز به دیدار جنرال عبدالرشید دوستم معاون نخست ریاست جمهوری این کشور رفتند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала