Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مدافع یوونتوس، رئال توپ طلای سال قبل را از رونالدو دزدید

© Sputnik / Владимир Песня /  مراجعه به بانک تصاویر کیه لینی
کیه لینی - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
جورجو کیه‌لینی برای مسی خوشحال است اما می‌گوید رونالدو باید جایزه توپ طلا را سال گذشته کسب می‌کرد.

به گزارش اسپوتنیک و به نقل از :آ.اس"، جورجو کیه‌لینی مدافع ایتالیایی یوونتوس که در مراسم بهترین‌های فصل سری آ ایتالیا شرکت کرده بود یک جمله جنجالی در رابطه با توپ طلا گفت. کیه‌لینی که به دلیل مصدومیت پیش از فبروری به میدان نخواهد رفت در پیوند به  مراسم سال گذشته که لوکا مودریچ برنده شد گفت:«جایزه توپ طلای امسال برای مسی است. سارق واقعی سال گذشته بود. رئال مادرید تصمیم گرفت رونالدو نباید این جایزه را کسب کند و این موضوع بسیار عجیب بود. رئال نمی خواست او برنده این جایزه شود زیرا او دیگر بازیکن این تیم نبود. رئال مادرید تصمیم گرفت که این جایزه به رونالدو نرسد و خیلی عجیب بود. تنها من این را نمی‌گویم، خیلی آشکار بود. اگر امسال رونالدو نبود باید ویرجیل فان‌دایک برنده این جایزه می‌شد و در سال 2018 آنتوان گریزمن یا پل پوگبا».

رونالدو - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
واکنش شدید خواهر رونالدو به شوخی فن‌دایک

این مدافع یوونتوس در ادامه اظهاراتش افزود: «مودریچ بهترین فصلش را سپری نکرد. آن سال رونالدو بود یا کسی که با فرانسه قهرمان شده بود. توپ طلای سال گذشته تنها یک نشانه از مادرید بود. این باشگاه نمی‌خواست رونالدو این جایزه را به دست آورد چون دیگر بازیکن این تیم نبود». کیه‌لینی از نتیجه نهایی توپ طلا 2019 انتقاد نکرد و گفت: «همه فصل خیلی خوبی را پشت سر گذاشتند. مانند این بود که میان رافائل نادال و راجر فدرر باید یکی انتخاب می‌شد. انتخاب خیلی سخت بود اما ما در یوونتوس امیدوار بودیم یکی از آنها را داشته باشیم».

لیونل مسی امسال با شکست ستارگانی چون فن دایک و رونالدو و کسب این جایزه، به رکورد شش توپ طلای بهترین بازیکن جهان دست یافت. سال گذشته لوکا مودریچ هافبک کروات رئال مادرید این جایزه را کسب کرده بود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала