Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

دیدار ستاره تاتنهام با پوچتینو

© Sputnik / Владимир Песня /  مراجعه به بانک تصاویر مائوریسیو پوچتینو
مائوریسیو پوچتینو - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
هری کین، کاپیتان تاتنهام می‌گوید او به دیدار مائوریسیو پوچتینو، سرمربی سابقش رفته و این رفتار رفتار بر خودش لازم دیده است.

به گزارش اسپوتنیک و به نقل از نشریه "سان" انگلیس، هری کین، ستاره تیم فوتبال تاتنهام پس از اخراج مائوریسیو پوچتینو از هدایت این باشگاه به دیدار او رفته است. کاپیتان تاتنهام به این باور است او از سرمربی کنونی تیمش نیزحمایت می‌کند. پوچتینو هفته گذشته  بعد از پنج سال بدست داشتن سکان هدایت تاتنهام از این تیم اخراج شد و حتی نتوانست شخصا با بازیکنان خود خداحافظی کند و به نوشتن پیام خداحافظی روی تخته وایت‌بورد رختکن باشگاه اکتفا کرد.

هری کین - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
قدردانی هری کین از سرمربی سابقش؛ متشکرم پوچتینو!

کاپیتان انگلیسی تاتنهام در این مورد گفت: «بر خود لازم دیده که به دیدار پوچتینو بروم. ما چند ساعتی نیز با هم صحبت کردیم. دیدن او پیش از ورد به این سمت حرکت بسیار خوشایند بود. وقتی از برکناری ا از هدایت تیم آگاه شدم، حال خوش نداشتم و در واقع برای همه ما شوک بزرگی بود. ما یکدفعه صاحب مربی جدیدی شدیم که البته یکی از بهترین مربیان جهان است. کسی که مدتها است در فوتبال بوده. برای همین ما به عنوان بازیکن باید به شکل اتوماتیک نگاه‌مان را به طرف او تنظیم کنیم و روی بازی تیم تمرکز کنیم".

پوچتینو سه شنبه هفته گذشته در حالی در حرکت ناگهانی از هدایت این باشگاه انگلیسی اخراج شد فرصتی برای خداحافظی با بازیکنانش پیدا نکرد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала