Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

بدهی یک میلیون یورویی یوونتوس برای خرید رونالدو

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر رونالدو
رونالدو - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
گفته می‌شود تیم فوتبال یوونتوس پس از خرید کریستیانو رونالدو در نقل و انتقالات فصل پیش فوتبال اروپا هنوز بالغ بر یک میلیون و دو صد بیست هزار دالر بدهکار است.

به گزارش اسپوتنیک و به نقل از نشریه "سان" انگلیس، باشگاه یوونتوس که تابستان 2018 موفق شد کریستیانو رونالدو را در ازای 112 میلیون یورو از رئال مادرید به خدمت بگیرد، بابت این انتقال مبلغی را هم به باشگاه منچستریونایتد بدهکار است. این مبلغ در قرارداد این بازیکن در سال 2009 در زمان انتقالش به رئال مادرید بود. در آن زمان شرط شده بود در صورت جدایی او از رئال به منچستر برگردد، اگر این اتفاق رخ ندهد، یک میلیون یور به منچستر یونایتد پرداخت کند.

پل پوگبا - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
حمایت رونالدو از انتقال پوگبا به یوونتوس

بانی پیر وقتی با ابرستاره پرتگالی قرارداد امضا کرد، این بند قرارداد را پذیرفت. دستمزد سالیانه او در این باشگاه 30 میلیون یورو است. کریستیانو رونالدو 34 ساله که بین سال‌های 2003 تا 2009 در منچستریونایتد عضویت داشت، در حالی در سال 2009 در ازای 94 میلیون یورو راهی رئال مادرید شد که ظاهراً در قرارداد وی بند حق رشدی گنجانده شده که در صورت انتقال او به تیم‌های دیگر هم قابل اجراست. رونالدو که تا پایان ماه جون 2022 با یوونتوس قرارداد دارد، این فصل در 14 بازی از رقابت‌های مختلف برای این تیم به میدان رفته و ضمن به ثمر رساندن 6 گل، 2 پاس گل هم برای هم‌تیمی‌هایش ساخته است.

فوق ستاره پرتگالی در همان فصل اول حضورش در یووه موفق شد با این تیم به قهرمانی در سری‌آ ایتالیا و قهرمانی در سوپرجام ایتالیا برسد.

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала