Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مارکینوش می خواهد بهترین مدافع جهان شود

© Sputnik / Виталий Тимкив /  مراجعه به بانک تصاویر مارکینوش Russia World Cup Brazil Training
مارکینوش Russia World Cup Brazil Training - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید

به گزارش اسپوتنیک، ماركینوش ستاره پاری سن ژرمن مصمم است كه بهترین مدافع جهان شود و اذعان نمود كه از حضور در ترکیب این تیم پاریسی بسیار خوشحال است.

او در سال 2013 و در حالیکه 19 سال داشت، به رُم پیوست و از آن زمان به بعد به عنوان یك كانون اصلی در سمت بازی و همچنین مورد علاقه طرفداران قرار گرفته است.

همه کاره بودن وی باعث شده که او هم در سمت راست دفاع و هم در خط میانی بازی کند، اما ستاره برزیلی سخت تلاش دارد پیشرفت نماید تا بهترین مدافع جهان شود.

این بازیکن 25 ساله به AFP گفت: "بهترین مدافع جهان به معنای زیادی است. این یک هدف شخصی است که می تواند در رسیدن به اهداف تیم نیز کمک کند."

باوجود آنکه بارسلونا علاقه مند بود ولی مارکوینوش تا سال 2023 در PSG قراردادش را تمدید کرد.

وی در طول 6 سال 263 بازی برای این باشگاه انجام داده، 20 گل به ثمر رسانده و یک بازی مرتب در ترکیب تیمش داشته است.

این تعهد و همچنین خصوصیات رهبری وی است که او را در آینده به عنوان کاپیتان بالقوه در آینده مورد توجه قرار داده و به محض پایان زمان تیاگو سیلوا در این باشگاه او بازوبند را به بازو خواهد بست.

وی گفت: "اگر در بعضی مقطع مجبور شوم کاپیتان PSG شوم، سعی خواهم کرد که این کار را به بهترین شکل ممکن انجام دهم.اما این با تجربه، زمان و تاریخ شما با این باشگاه است که نشان می دهد چه کسی بازوبند را می پوشد، به همین دلیل تیاگو سیلوا شایسته آن است. آیا می توانم کارم را اینجا تمام کنم؟ بله اگر همه اینها به روشی مثبت ادامه یابد، اگر من همچنان از اینجا با پروژه، اهدافی که می خواهیم برای آن پیش برویم و تحسین هواداران را داشته باشیم، خوشحال می شوم؟ "

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала