Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

بنزما باز هم با رئال تمدید می‌کند

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر بنزما
بنزما - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
باشگاه رئال مادرید درخواست تمدید دو ساله قرارداد با کریم بنزما را به این بازیکن فرانسوی داده است که با موافقت او روبه‌رو شده است.

به گزارش اسپوتنیک و به نقل از "مارکا"، به نظر می‌رسد با توجه به رابطه خوب کریم بنزما با زین الدین زیدان، ستاره فرانسوی به‌زودی قرارداد خود با رئال را تمدید می‌کند. عملکرد خوب باعث شده است تا سران رئال‌مادرید به دنبال تمدید قرارداد مهاجم فرانسوی خود باشند. قرارداد کنونی بنزما تا سال 2021 اعتبار دارد و کهکشانی‌ها تلاش دارند با تمدید دو ساله قرارداد این بازیکن، او را تا سال 2023 در سانتیاگو برنابئو حفظ کند.

ادن هازارد - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
چهار ماه از هم‌تیمی شدن هازارد با «بنزما»؛ فکر می‌کنم او بهترین مهاجم دنیاست

کریم بنزما در فصل روان رقابت‌های لالیگا عملکرد بسیار خوبی از خود نشان داده است. مهاجم فرانسوی با زدن 9 گل در صدر جدول بهترین گلزنان لالیگا جای دارد. او در دیدار برابر گرانادا و لگانس توانست دبل کند و برابر گالاتاسرای هم در لیگ قهرمانان اروپا دو گل به ثمر رساند. بنزما از سال 2009 در رئال مادرید بازی می‌کند و در مجموع 480 بازی برای این تیم به میدان رفته است و 233 گل نیز به ثمر رسانده است. او هم‌چنین 129 پاس گل در این مدت برای هم تیمی‌های خود فراهم کرده است. او در رئال مادرید دو قهرمانی در لالیگا، 4 قهرمانی در لیگ قهرمانان و 4 قهرمانی در جام جهانی باشگاه‌ها به دست آورده است.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала