Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

برنامه آقای خاص برای حفظ سه "سرکش" تاتنهام

© Sputnik / Александр Вильф /  مراجعه به بانک تصاویر ژوزه مورینیو Футбол. Лига Европы. Тренировка ФК "Манчестер Юнайтед"
ژوزه مورینیو  Футбол. Лига Европы. Тренировка ФК Манчестер Юнайтед - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
ژوزه مورینیو، سرمربی جدید تاتنهام در تلاش حفظ سه بازیکن اثرگزار این تیم است.

به گزارش اسپوتنیک و به نقل از نشریه انگلیسی "میرر"، ژوزه مورینیو روز گذشته با قرارداد سه و نیم ساله هدایت تاتنهام را بر عهده گرفت. او روز گذشته به صورت رسمی کارش را با شاگردان جدیدش آغاز کرد. سران باشگاه تاتنهام به درخواست مورینیو قصد دارد سه بازیکن کلیدی خود (کریستین اریکسن، یان فرتونگن و توبی آلدرویرلد) را برای تمدید قرار راضی کند.

آقای خاص، ژوزه مورینیو از منچستر یونایتد اخراج شد - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
دست به جیب‌ترین مربیان تاریخ فوتبال؛ مورینیو اول، گواردیولا سوم (عکس)

بر اساس این گزارش، این سه بازیکن از روش مربی گری پوچتنو خسته شده بودند. از همین‌رو، آنان قصد ترک اسپرز را داشتند؛ اما با آمدن مورینیو روی نیمکت این تیم انگلیسی احتمالا معادلات را تغییر دهد. فرتونگن 32 ساله، آلدرویرلد 30 ساله و اریکسن 27 ساله همگی قراردادشان در پایان فصل جاری به پایان می‌رسد. در دیگر اقدام، آقای خاص کادرفنی خود را هم مشخص کرده که بر این اساس ژوائو ساکرامنتو به عنوان دستیار، نونو سانتوس به عنوان مربی دروازه‌بان‌ها، ریکاردو فورموزینیو به عنوان استعدادیاب، جیووانی سِرا به عنوان آنالیزور و کارلوس لالین به عنوان سرمربی مربی بدنساز با وی در تاتنهام همکاری خواهند کرد.

از سوی هم شبکه تلویزیونی «اسکای اسپورت» گزارش داد لوئیز کامپوس، مدیر ورزشی تیم فوتبال لیل هم به دنبال همکاری با باشگاه تاتنهام و ژوزه مورینیو است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала