Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

اتفاق عجیب در فوتبال ایتالیا؛ اخراج مربی پس از کسب پیروزی 27 بر صفر

© Sputnik / Антон Денисов /  مراجعه به بانک تصاویر توپ فوتبال
توپ فوتبال - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
یک مربی ایتالیایی پس از آنکه 27 بر صفر تیم رقیب را شکست داد، از باشگاه اخراج شد.

به گزارش اسپوتنیک، در یک اتفاق جالب، سرمربی یکی از تیم‌های فوتبال ایتالیا در رده سنی جوانان، به خاطر الگوسازی منفی برای کودکان و با بی‌احترامی به تیم رقیب پس از شکست دادن آن با نتیجه 27 – 0 از باشگاه اخراج شد. شمار مربیانی که بتوانند بگویند به‌خاطر کسب پیروزی اخراج شده‌اند، زیاد نیست و شاید حتا این اتفاقی بسیار اندک باشد؛ اما این دقیقاً همان رویدادی است که در تیم جوانان باشگاه «اینویکتاسائورو» در منطقه گروستوی ایتالیا رخ داد.

پائولو بروگلی رئیس باشگاه اینویکتاسائورو پس از این پیروزی برابر تیم مارینا کالچو در نشست خبری حضور پیدا کرد و گفت: «ما از اتفاقی که افتاد متعجب شده‌ایم و زمانی که شنیدیم جوانان ما تیم حریف را با چنین نتیجه‌ای شکست داده است، عمیقاً متأسف شدیم. ارزش‌های فوتبال جوانان شامل حفظ روحیه جوانمردی هم می‌شود. باید همیشه به تیم حریف احترام گزارد اما این اتفاق امروز از جانب تیم ما رعایت نشد.»

او در پایان صحبت‌هایش افزود: «به همین دلیل به‌عنوان رئیس باشگاه، من صمیمانه از باشگاه مارینا عذرخواهی و اعلام می‌کنم که مدیران ما به‌اتفاق تصمیم گرفته‌اند که  سرمربی تیم، ریچینی را اخراج کنند. مربیان ما وظیفه دارند بازیکنان جوان ما را تمرین بدهند اما مسئولیت مهم‌تر آنها تربیت و پرورش آنها است که این اتفاق امروز رخ نداد.»

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала