Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

قهرمانان نمی‌میرند بلکه دست‌مزد مادام‌العمر دریافت می‌کنند

© Sputnik / Anton Denisov /  مراجعه به بانک تصاویر فوتبال – "مذهب معاصر": ما امروز بجای صلیب به توپ تعظیم میکنیم
فوتبال – مذهب معاصر: ما امروز بجای صلیب به توپ تعظیم میکنیم - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
خوان کارلوس هردیا، یکی از بازیکنان روزهای دور بارسلونا در گفتگویی بیان کرد که او از کاتالانی‌ها به دلیل نقش آفرینی دست‌مزد مادالعمر دریافت می‌کند.

به گزارش اسپوتنیک، خوان کارلوس هردیا آرژانتینی یکی از هم دوره‌های «یوهان کرایوف» فقید در بارسلونا به شمار می‌رود و عضوی از تیمی بود که در سال 1979 جام برندگان جام اروپا (یوفا) را بالای سر برد. این بازیکن سابق آبی‌اناری‌ها گفته که او بابت نفش آفرینی در یکی از قهرمانی‌های اروپایی این تیم، حقوق مادالعمر دریافت می‌کند. هردیا در مصاحبه‌ای بی سابقه با تارنمای «اتاق فنی» اعلام کرد که تمام بازیکنان باشگاه بارسلونا که به همراه این تیم یک جام اروپایی برده‌اند، پس از وعده «خوآن لاپورتا» رییس اسبق این باشگاه، حقوق مادام‌العمر دریافت می‌کنند.

او در این مورد به توضحیات بیشتر پراخت و گفت: «زمانی که بارسلونا فینال لیگ قهرمانان مقابل منچستریونایتد را با گل «لیونل مسی» بُرد، رییس وقت باشگاه «لاپورتا» وعده داد که تمامی بازیکنانی که به همراه بارسلونا قهرمانی اروپایی دارند، حقوق مادام العمر دریافت خواهند کرد و به این قول عمل کرد. باشگاه بارسلونا پیش از این قهرمانی‌های مختلفی را در جام مختلف در رقابت های اروپایی به دست آورده و علاوه بر این در سال های 1992، 2006، 2009، 2011 و 2015 موفق شده قهرمانی در رقابت های لیگ قهرمانان اروپا را تجربه کند که 4 قهرمانی از این مجموعه در زمان حضور لیونل مسی، فوق ستاره آرژانتینی، در نیوکمپ به دست آمده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала