Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ستاره جدید رئال: من عاشق رئال مادرید هستم!

© Sputnik / Александр Вильф /  مراجعه به بانک تصاویر هوادار رئال مادرید Russia Soccer Champions League CSKA - Real
هوادار رئال مادرید   Russia Soccer Champions League CSKA - Real - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
ستاره مهاجم برازیلی رئال مادرید از شرایط خود در سانتیاگو برنابئو راضی است.

به گزارش اسپوتنیک و به نقل از آ.اس، رودیگو گوئس، مهاجم برازیلی رئال مادرید از شایط خود در این این تیم خوش‌حال است و ابراز امیدواری کرده که بتواند دوران حرفه‌ای فوتبالش را در جمع کهکشانی‌ها سپری کند.

لیگ قهرمانان اروپا - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
رودریگو بهترین بازیکن هفته لیگ قهرمانان شد (عکس)

این ستاره جوان رئال مادرید در صحبت با روزنامه اسپانیایی آس در این باره اظهار داشت: «شرایط نمی توانست از این بهتر شود. از اینکه همه چیز عالی به پیش می‌رود، بسیار خوش‌حالم. اتفاقات حتا سریع تر از چیزی که من انتظار داشتم رخ داد و امیدوارم بتوانم به همین مسیر ادامه دهم. واقعیت این است که چیزهای زیادی نبودند که بخواهم با آنها سازگار شوم چون برزیلی هایی که اینجا بودند حمایتی که هرکس در یک کشور جدید نیاز دارد را از من به عمل آوردند.

این بازیکن 18 ساله رئال مادرید در نخستین بازی خود برای این تیم برابر اوساسونا تنها چند دقیقه پس از تعویض موفق به گلزنی شد و هفته گذشته نیز در دیدار برابر گالاتاسرای در اولین بازی از دور برگشت مرحله گروهی لیگ قهرمانان توانست هت تریک کند. او حالا در 6 بازی با پیراهن رئال مادرید 5 گل به ثمر رسانده و امیدوار است که بتواند مدتی طولانی به حضور خود در سانتیاگو برنابئو ادامه دهد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала