Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

لواندوفسکی رویای کفش طلای اروپا را در سر دارد

© Sputnik / Максим Блинов /  مراجعه به بانک تصاویر لواندوفسکی
لواندوفسکی - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
روبرت لواندوفسکی، مهاجم لهستانی تیم فوتبال بایرن مونیخ از مدعیان کفش توپ طلای اروپا است.

به گزارش اسپوتنیک و به نقل از بیلد، روبرت لواندوفسکی مهاجم لهستانی بایرن مونیخ رویای کفش طلای اروپا را در سر دارد و به نظر می رسد بیشترین شانس را در فصل جاری برای گرفتن کفش طلا دارا است. او در این فصل بهترین دوران خودرش را سپری میکند.  لواندوفسکی در فصل روان تنها بازیکنان در 5 لیگ معتبر اروپایی است که توانسته در هر 11 بازی تمیش شانزده گل بزند. این مهاجم بایرن مونیخ شانس بسیار بالایی برای آقای گل بوندسلیگا برای سومین فصل پیاپی و پنجمین بار در طول دوران حضورش در این رقابت‌ها دارد.

لواندوفسکی - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
لواندوفسکی به اندازه تیم آرسنال گل زده است + عکس

لواندوفسکی بیش‌ترین شانس را برای کسب کفش طلای 2019 - 2020 دارد. او در سال جاری موفق شده که 32 گل به ثمر رساند تا در صدر جدول بازیکنان برای کسب کفش طلا قرار گیرد. اریک سورگا مهاجم تالین استونی پس از لواندوفسکی شانس از شانس بالایی در کسب این جازه برخوردار است. او توانسته 29 گل به ثمر رساند. چیرو ایموبیله، مهاجم لاتزیو با زدن 26 گل در رده سوم است و نکته جالب اینکه در 5 بازیکن برتر این فهرست تنها دو بازیکن از 5 لیگ معتبر اروپایی حضور دارند و آن هم لواندوفسکی و ایموبیله هستند و نکته جالب‌تر اینکه در فهرست ۱۰ بازیکن برتر برای کسب کفش طلا نامی از کریستیانو رونالدو و مسی نیست.

رونالدو در فصل کنونی سری‌آ تنها 5  گل به ثمر رسانده است. در این میان لیونل مسی ستاره بارسلونا در لالیگا 8 گل به ثمر رسانده و بسیار بعید است که آن‌ها بتواند این لواندوفسکی آماده را برای کسب کفش طلا پشت سر گذارند. لواندوفسکی تا الان موفق به کسب کفش طلا نشده است و اگر این جایزه را به دست آورد و با بایرن در لیگ قهرمانان اروپا هم قهرمان شود شانس بالایی برای کسب توپ طلا خواهد داشت.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала