Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

افزایش نگرانی در رختکن کاتالان ها؛ 16 مصدوم در سه ماه

© Sputnik / Anton Denisov /  مراجعه به بانک تصاویر بارسلونا
بارسلونا  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
نگرانی در بارسلونا به دلیل تعداد غیرمعمول مصدوم از بازی های ملی در آغاز فصل جدید، برخی بازیکنان بیش از یک بار مصدوم شده اند.

به گزارش اسپوتنیک، از آنجایی که لئو مسی در اولین تمرین پیش فصل 5 آگست، از عضله پا دچار پارگی شد، تیم پزشکی بارسا برای مقابله با جریان مداوم مصدومیت تمرین نمود. این یک وضعیت غیر معمول است و توضیح آن دشوار می باشد.

آخرین قربانی نلسون سمدو است که پس از پارگی عضله پای چپ، پنج هفته خانه نشین شد، مسی و لوئیس سوارز هم دچار مصدومیت های مشابه شده بودند. مهاجم اروگوئه ای فقط سه ماه دو بار در حاشیه مشکلات پا داشته در حالی که لئو در حالی که در حال بهبودی بود دچار عود شد و در مدت زمان مدنظر باعث بهبودی وی شد.

اما بیشتر صدمات وارده بر بارسا بر عضله ران و خصوصاً همسترینگ تأثیر گذاشته است. جوردی آلبا، آخرین کسی که به دلیل مصدومیت از این ناحیه پا، همسترینگ چپ خود را در بازی روز سه‌شنبه لیگ قهرمانان اروپا مقابل اسلاویا پراگ پاره کرد و انتظار می رود یک ماه از بازی ها دور باشد. قبل از او، دمبله و جونیور فیرپو نیز همین مشکل را داشتند و چند هفته را در آنجا سپری کردند.

در همین حال، ساموئل امتیتی ​​یک مورد جداگانه است، امتناع وی از انجام عمل جراحی برای برطرف کردن مشکلات زانوی چپ او را در یک کیسه کوچک ترک کرده است. در 18 ماه، او هنوز دو بازی متوالی بازی نکرده، هرچند که این فصل زانوی دردناک او نبوده است که او را از آن دور نگه داشته اما یک شکستگی در پای راست او است که بیش از یک ماه او را کنار گذاشته است.

یکی دیگر از بیماران شکستگی دروازه بان نتو بود که تحت عمل جراحی در مچ دست چپ خود قرار گرفت، مصدومیتی که وی را به مدت پنج هفته در خانه خواهد گذاشت و برخی دیگر مانند آنسو فاتی و سرجی روبرتو اگرچه با مشکلات جسمی جزئی همراه نبودند.

 

دو بازیکن بارسلونا در کنار هم قرار دارند

در حال حاضر، فقط دو بازیکن در اتاق مصدومیت بارسا باقی مانده اند؛ جوردی آلبا و نلسون سمدو.

کادرفنی و مربیگری بارسا تلاش دارند تا اینکه هیچ یک از بازیکنان بین المللی این تیم قربانی ویروس FIFA نشوند در حالی که رقابت های داخلی 10 روز در انتظار است.

تقریباً نیمی از تیم از زمان آغاز فصل در بعضی از موارد مصدوم شده اند، برخی حتی بیش از یک بار نیز مصدوم شده اند (دمبله ، آلبا ، مسی و سوارز) که این یک روند نگران کننده برای این باشگاه است و خصوصاً این که عملکرد تیم ملی را مشاهده می کند. روشها به هیچ وجه تغییر نکرده اند و کنترل بیشتری بر روی تغذیه و جلوگیری از آسیب وجود دارد. علیرغم همه اینها، صدمات طاعون به نظر نمی رسد که متوقف شود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала