Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

طرح جدید یوفا در اروپا "فدراسیون فوتبال آینده"

© Sputnik / Алексей Даничев /  مراجعه به بانک تصاویر رییس یوفا UEFA Презентация официальной эмблемы Санкт-Петербурга - города-организатора Евро-2020
رییس یوفا UEFA Презентация официальной эмблемы Санкт-Петербурга - города-организатора Евро-2020 - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
یوفا از طرح جدید خود زیر نام "فدراسیون فوتبال آینده" پرده برداری کرد.

به گزارش اسپوتنیک، اتحادیه فوتبال اروپا موسوم به یوفا از طرح جدید و استراتژیک خود با نام "فدراسیون فوتبال آینده" پرده برداشت.

یوفا هدف از این طرح را اطمینان‌بخشی این نهاد و فدراسیون‌های عضو این اتحادیه از افزایش کارآیی در راستای برنامه‌های مهمی  چون بیشتر شدن مشارکت، استفاده حداکثری از توانمندی‌های تجاری و ایجاد روابط مستحکم با هواداران می خواند که این طرح به همکاری 55 فدراسیون عضو یوفا و 80 نماینده صنایع و مشاوران تجارت جهانی تدوین شده است.

الکساندر چفرین، رئیس یوفا در این رابطه گفت: جهان در حال تغییر است و فوتبال هم باید با آن هم پیشرفت کند تا بتواند با آرامش نیازهای آینده اعضای خانواده این ورزش بزرگ فراهم شود و برای انجام چنین کاری جسارت نیاز است و همچنان اهداف روشنی را نیاز دارد که ما را کمک می کند ایده توسعه را عملی کنیم و رویاهای ما را برای آینده فوتبال اروپا برآورده نماییم.

او در ادامه افزود: با این طرح ما به ارتفاعات جدید صعود می‌کنیم و موقعیت فوتبال در جامعه اروپایی تقویت خواهد شد.

گفتنی است که طرح "فدراسیون فوتبال آینده" چارچوب روشن برای فدراسیون‌های عضو یوفا جهت توسعه این ورزش در کشورها، تضمین می‌کند. این استراتژی سبب همکاری نزدیک‌تر فدراسیون‌ها با یوفا می‌شود تا به اهدف خود برسند و از رشد مداوم خود در اروپا اطمینان پیدا کنند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала