Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

با گزینه بعدی جانشینن والورده آشنا شوید

© AP Photo / Ian Hodgson/PA ارنستو والورده سرمربی بارسلونا
 ارنستو والورده سرمربی بارسلونا - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
به نظر میرسد شانس مربی آرژانتینی نیز بعنوان سرمربی جدید بارسلونا برای جانشنیی والورده بیشتر باشد.

به گزارش اسپوتنیک، نتایج ضعیف بارسلونا در طی هفته های گذشته و شکست سنگین این تیم برابر لوانته در دیدار شنبه شب، باعث شده تا مدیران باشگاه در خصوص ادامه کار والورده تردید داشته باشند، هر چند بعید است والورده در این فصل بارسا را ترک کند، اما به نظر میرسد در صورت تداوم ناکامی ها و از همه مهمتر قهرمان نشدن بارسلونا در لیگ قهرمانان، این آخرین فصلی است که این مربی در بارسا مربیگری میکند.

Футбол. Лига Европы. Пресс-конференция ФК Олимпиакос - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
والورده: به فکر استعفا نیستم

حالا نشریه ال چیرینگیتوی اسپانیا مدعی است که مارسلو گایاردو سرمربی آرژانتینی تیم فوتبال ریورپلاته که نتایج فوق العاده ای با این تیم باشگاهی کسب کرده است، گزینه جدی برای هدایت بارسلونا به شمار میاید.

گایاردو در حال حاضر با ریورپلاته در جایگاه سوم لیگ آرژانتین است، به دیدار نیمه نهایی جام حذفی این کشور صعود کرده و توانسته بود تا دیدار نیمه نهایی رقابت های جام باشگاه های آمریکای جنوبی نیز پیش رفت، اما مسابقه را به دیگر تیم آرژانتینی باخت و از رسیدن به فینال بازماند.

گایاردو 43 ساله که در میان مربیان برتر سال فیفا نیز قرار گرفته است؛ مورد تمجید بسیاری از مربیان سرشناس دنیای فوتبال از جمله پپ گواردیولا قرار گرفته است.

این ادعا در حالی میشود که از رونالد کومان سرمربی تیم ملی فوتبال هلند نیز به عنوان جانشین دیگر والورده در بارسلونا نام برده شده است.

اما این مربی هلندی گفته پس از رقابت ها یورو 2020 میتواند هدایت بارسا را به دست بگیرد.

 

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала