Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

یک هفته حبس برای بازیکنان ناپولی

© Sputnik / Константин Твердовский /  مراجعه به بانک تصاویر ناپولی
ناپولی - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
مالک باشگاه ناپولی پس از کسب نتایج ضعیف، به کادر فنی تیم دستور داد که بازیکنان را به یک اردوی تمرینی اجباری ببرد.

به گزارش اسپوتنیک، اورلیو دلورنتیس، مالک باشگاه ناپولی پس از آنکه تیمش سه در سه بازی بدون نتیجه در این فصل از رقابت‌های سری‌آ، دستور داده که بازیکنان تیم به یک اردوی تمرینی اجباری برده شوند تا با این شیوه نه تنها آنها را به نوعی بابت عملکرد ضعیف‌شان مجازات کند، بلکه برای دو بازی سخت پیش رو برابر تیم‌های سالزبورگ در لیگ قهرمانان و جنوا در سری‌آ آماده کند.

تیم فوتبال آ اس رُم ایتالیا  Italy Soccer Champions League Roma - CSKA - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
شکست ناپولی برابر روم در شب غیبت آنچلوتی

ناپولی شنبه شب در هفته یازدهم رقابت‌های سری‌آ در خانه رم دو بر یک شکست خورد. این سومین هفته‌ای بود که شاگردان کارلو آنچلوتی امتیاز از دست می‌دادند و به همین دلیل به رده هفتم جدول سقوط کردند و فاصله‌شان با صدر جدول به 11 امتیاز افزایش پیدا کرد. بر اساس گزارش «دلواسپورت»، دلورنتیس از نتایج ثبت شده اخیر تیمش رضایت ندارد و به کادر فنی تیم دستور داده که تا روز یکشنبه هفته آینده تمام بازیکنان را در مرکز تمرینی نگه دارد. این یعنی که آنها یک هفته تمام قادر نخواهند بود به منازل خود بروند و باید شب و روز خود را در مرکز تمرینی تیم سپری کنند.

ناپولی با وجود عملکرد ضعیفش در رقابت‌های داخلی، در لیگ قهرمانان اروپا وضعیت خوبی دارد و این احتمال وجود دارد که با غلبه بر سالزبورگ در بازی فردا شب جواز حضور به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا را کسب کند. ناپولی فردا شب ساعت 11:30 شب به وقت افغانستان میزبان نماینده اتریش خواهد بود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала