Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مصدومیت شدید گومز اشک سون را درآورد

© Sputnik / Алексей Даничев /  مراجعه به بانک تصاویر آندره گومز بازیکن پرتگالی اورتون
آندره گومز بازیکن پرتگالی اورتون - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
در جریان دیدار تاتنهام اورتون، آندره گومز پایش شکست و سون مین بازیکن تاتنهام نیز با اشک از بازی اخراج شد.

به گزارش اسپوتنیک، بازی تاتنهام و اورتون امشب شاهد صحنه های وحشتناکی بود که در آن آندره گومز از اورتون پس از برخورد با سون مین دچار آسیب جدی از ناحیه مُچ پا گردید و پس از آن بازیکن کوریایی که شدیدا اذیت شده و می گریست از سوی داور اخراج گردید.

در دقیقه 79 بازی بود که سون از پشت سر بر روی گومز مرتکب خطای خشنی شد و آندره گومز هم با بدشانسی فراوان با سرژ اوریه برخورد کرد و درپی این برخورد، اوریه هم نتوانست او را مهار کند و گومز به شکل بدی به زمین خورد و همین اتفاق باعث شد تا پای راست او بشکند. بعد از این اتفاق، سون بیشتر از آنکه از کارت سرخ دریافتی ناراحت باشد، از اتفاقی که رخ داد و منجر به مصدومیت شدید آندره گومز شد، متاثر شده بود و خودش کاملا دانست که خطایش سبب مصدومیت شدیدی روی بازیکن پرتگالی شده است.

بعد ازاین برخورد شدید، پزشکان گومز را از زمین بیرون بردند ولی بازیکنان هردوتیم به شدت تحت تاثیر مصدومیت شدید او بودند و از درد کشیدن او دلشان به درد آمده بود.
هنوز شدت مصدومیت گومز مشخص نیست ولی شواهد حکایت از این دارند که مارکو سیلوا مربی اورتون برای زمان طولانی گومز را در اختیار نخواهد داشت. الیته بعد از همین اتفاق داور نیز 12 دقیقه وقت تلف شده اعلام کرد که توسان با بهره گیری از پاس لوکاس دینیه بازی را به تساوی کشاند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала