Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ژاکا از هواداران آرسنال عذرخواهی کرد

© Sputnik / Алексей Даничев /  مراجعه به بانک تصاویر گرانیت ژاکا
گرانیت ژاکا - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
گرانیت ژاکا در پی بیرون شدندش در جریان تساوی با کریستال پالاس عذرخواهی از هواداران آرسنال صادر کرده است.

به گزارش اسپوتنیک، گرانیت ژاکا کاپیتان سوئیس در جریان بازی، او دست خود را به گوش خود گرفت و سپس پیراهن خود را از بین برد، زیرا راه خود را به سمت پایین تونل کرد. سرمربی آرسنال اونای امری در اوایل این هفته از ژاکا خواسته بود تا عذرخواهی کند اما حاضر نشدريال بازوبند را تأیید کند.

ژاکا اکنون پنج روز پس از تساوی 2-2 با پالاس، در حالی که شکست جام کارابائو مقابل لیورپول را پشت سر گذاشته، پاسخ داده است.

ژاکا در بیانیه ای نوشت: "بعد از مدتی وقت گذاشتن برای تأمل در مورد آنچه اتفاق افتاد بعد از ظهر یکشنبه، می خواهم به جای یک پاسخ سریع به شما توضیح بدهم.

"صحنه هایی که در اطراف تعویض من رخ داده، مرا به شدت جابجا کرده است. من این باشگاه را دوست دارم و همیشه 100٪ بازی را از زمین خارج می کنم.

وی ادامه داد: احساس من از عدم درک هواداران و اظهار نظرهای توهین آمیز مکرر در مسابقات و رسانه های اجتماعی طی هفته ها و ماه های گذشته باعث عمیق شدن من شده است.

"مردم گفته اند چیزهایی مانند" ما پاهای شما را خواهیم شکست "،" همسر خود را بکشید "و" آرزو می کنم که دختر شما به سرطان مبتلا شود ". این مرا عصبانی کرده و وقتی یکشنبه احساس کردم که در ورزشگاه احساس رد کردن کردم به نقطه جوش رسیدم.

وی گفت: "در این شرایط ، به خودم اجازه می دهم كه به راحتی فرار كنم و به گونه ای واكنش نشان دهم كه به گروه هوادارانی كه از باشگاه ، تیم ما و خودم با انرژی مثبت حمایت می كنند بی احترامی كنم. این قصد من نبوده است و اگر مردم فکر می کنند متاسفم.

آرزوی من این است که دوباره به مکانی احترام متقابل برگردیم، ییاد داشته باشیم که چرا در وهله اول عاشق این بازی شدیم.

"بیایید با هم مثبت پیش برویم."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала