Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

گاتی: مسی برای اینکه بهترین باشد باید به رئال مادرید برود

© Sputnik / Рамиль Ситдиков /  مراجعه به بانک تصاویر لیونل مسی Футбол. Товарищеский матч. Россия - Аргентина
لیونل مسی Футбол. Товарищеский матч. Россия - Аргентина - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
هوگو گاتی، دروازه بان اسطوره‌ای بوکا جونیورز، به این باور است مسی تنها با رفتن به رئال مادرید می‌تواند بهترین بازیکن دنیا باشد.

به گزارش اسپوتنیک، گاتی دروازه بان سابق آرژانتینی است که 26 فصل متوالی در لیگ این کشور به میدان رفته و موفق شد رکورد 765 بازی لیگ، 52 بازی ملی و در مجموع 817 بازی را در کارنامه خود به ثبت برساند.

جادوی لیونل مسی؛ شب تاریخی آقای شماره 10  - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
بازیکن که هیچ؛ مسی بیشتر از هر تیمی ضربه آزاد گل کرده‌است

گاتی در صحبت با یک شبکه تلویزیونی در این مورد گفت: «او باید این جسارت را داشته باشد که به رئال مادرید برود و آنها همه چیز را همانطور که کریستیانو رونالدو ثابت کرد، ثابت کند. در غیر این صورت او تنها یک بازیکن فوتبال خواهد بود.» این دروازه‌بان اسطوره‌ای بوکاجونیورز در پایان صحبت‌هایش افزود: «مسی باید در لیگ قهرمانان و جام جهانی درخشان باشد در غیر این صورت یک بازیکن عادی است. وقتی آنجا بازی کند رقیب بازیکنانی چون یوهان کرایف، دیه گو مارادونا و پله است. مسی وقتی بازی می کند که اجازه بازی داشته باشد. بازی در حالی که همه چیز به نفع توست در خانه کار بسیار آسانی است.» مسی در دیدار برابر وایادولید که با پیروزی 1 - 5 بارسلونا همراه بود درخشش بسیاری داشت و توانست دو گل به ثمر رسانده و دو پاس گل نیز ارسال کند. اما هموطن او باور ندارد که او بتواند چنین نمایش هایی را در برابر تیم های بزرگ نیز داشته باشدکریستیانو به بهترین باشگاه دنیا رفت.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала