Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مسی: فوتبالم را در لیگ ارجنتاین تمام خواهم کرد

© AFP 2023 / Marco Bertorello Футболист Лионель Месси с трофеем на церемонии вручения наград ФИФА в Италии
Футболист Лионель Месси с трофеем на церемонии вручения наград ФИФА  в Италии  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
لیونل مسی فوق ستاره آرجنتاینی بارسلونا میگوید، دوست دارد فوتبالش را در لیگ کشورش به پایان برساند.

به گزارش اسپوتنیک، کاپیتان بارسلونا و تیم ملی فوتبال آرجنتاین در گفتگو با یکی از شبکه های کشورش اعلام کرده است علاقه مند بازی در لیگ فوتبال کشورش است و تمام تلاشش را خواهد کرد تا خانواده اش را برای ترک بارسلونا متقاعد کند.

مسی  - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
مسی: هیچ چیز را با قهرمانی جهان عوض نمی‌کنم

 مسی در این خصوص گفت: بازی کردن در لیگ آرجنتاین برای من خیلی جذاب است، زیرا وقتی برای تماشای این مسابقات به استادیوم میروم، شور و شوقی در میان مردم و در تمام سنین میبینم که در میان سایر کشورها نیست.

مسی در ادامه گفت: وقتی برای تماشای بازی‌های لیگ کشورم می‌روم، هواداران را از پیر و جوان تماشا می‌کنم که با شوق و ذوق به ورزشگاه آمده‌اند و با حس و حال خاصی مسابقات را تماشا میکنند.

وی در خصوص مقایسه مسابقات لیگ کشورش با ال کلاسیکوی معروف اسپانیا گفت: اگر در الکلاسیکو ببازید، شاید یک هفته نتوانید از خانه خارج شوید، اما در رقابت های لیگ ارجنتاین، تمام بازی ها حکم ال کلاسیکو دار و هواداران نمیخواهند حتی یک بازی را واگذار کنید. آنها دیوانه فوتبال هستند و همیشه انتظار درخشش در مسابقات را دارند.

بهترین بازیکن تاریخ آبی اناری ها در ادامه نیز گفت: همیشه گفته ام قصد ترک بارسا را ندارم، اما آرزو دارم روزی بتوانم در تیم نیوولز اولد بویز بازی کنم. در خصوص آینده چیزی نمیدانم ولی امیدوارم روزی بتوانم در فوتبال کشورم بازی کنم، البته باید اول خانواده ام را راضی کنم.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала