Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رکوردی دیگر برای رونالدو در راه است

© Photo / CR7 / CR7رونالدو مهاجم جدید باشگاه یوونتوس
رونالدو مهاجم جدید باشگاه یوونتوس - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
کریستیانو رونالدو با گل‌زنی در دیدار امشب یوونتوس در برابر لوکوموتیو مسکو می‌تواند رکورد رائول گونزالز مهاجم افسانه‌ای رئال مادرید را بشکند.

به گزارش اسپوتنیک، کریستیانو رونالدو هفته قبل به رکورد 700 گل در دوران ورزشی خود دست یافته و امشب در دیدار برابر لوکوموتیو مسکو می تواند به رکورد جدیدی از نظر باز کردن دروازه تیم های مختلف دست یابد.

کریستیانو رونالدو امشب می تواند رکورد جدید دیگری در تاریخ لیگ قهرمانان را به نام خود رقم بزند و از رائول به عنوان تنها بازیکنی که مقابل 33 باشگاه مختلف در رقابت های لیگ قهرمانان اروپا گلزنی کرده، پیشی بگیرد.

اگر رونالدو امشب بتواند دروازه لوکوموتیو مسکو را باز کند، بالاتر از رائول، مهاجم افسانه ای رئال مادرید قرار خواهد گرفت. تاکنون رونالدو و رائول در رقابت های لیگ قهرمانان اروپا برابر 33 باشگاه مختلف گلزنی کردند. لوکوموتیو مسکو یکی از معدود تیم هایی است که رونالدو هنوز در دوران حرفه ای خود موفق به گلزنی برابر این تیم نشده است و امشب بهترین فرصت برای او در تورین برای این رکوردشکنی فراهم است. رونالدو در حال حاضر با 130 گل بهترین گلزن لیگ قهرمانان اروپا است و 66 تا از این گلها در مرحله گروهی به ثمر رسیده است.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала