بهترین گوشی‌های هوشمند جهان از نگاه بیزنس اینسایدر

CC0 / Pixabay / بهترین گوشی‌های هوشمند جهان از نگاه بیزنس اینسایدر
بهترین گوشی‌های هوشمند جهان از نگاه بیزنس اینسایدر - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
هر کدام از موبایل‌هایی که در لیست بهترین گوشی های هوشمند جهان قرار دارند، حقیقتاً انتخاب خوبی استند که کاربر خود را ناامید نمی‌کنند.

به گزارش اسپوتنیک، وب‌گاه خبری امریکایی بیزنس اینسایدر، فهرست بهترین تلفون‌های هوشمند جهان را بر اساس قیمت و عملکرد‌ آنها منتشر کرده است.

در رتبه بندی که توسط اینسایدر انجام شده در مقام اول گوشی هوشمند چینایی وان پلاس 7تی قرار گرفته است. این گوشی در میان دستگاه‌های دیگر اندرویدی در سال 2019 بهترین عملکرد را داشته است. 7تی زیبا طراحی شده دارای دوربین عالی و از قابلیت خودمختاری برخوردار است.

آیفون 11 از شرکت اپل مقام را در این رتبه بندی از آن خود کرده است، این تلفون دارای صفحه نمایش 6.1 اینچی عالی، پردازنده قدرتمند و همچنان دوربین آن عملکرد عالی دارد.

مقام سوم را هم گوشی هوشمند چینایی وان پلاس 7پرو از خود کرده است. این تلفون دارای دوربین عالی، عملکرد فوق‌العاده سریع در حسگرهای اثر انگشت، تشخیص چهره و پردازنده قدرتمند است.

جایگاه چهارم را دو تلفون گوگل - پیکسل 3a و XL 3a از آن خود کرده است. در جایگاه پنجم وان پلاس 6 تی قرار گرفته است

علاوه بر این، در این فهرست دستگاه هایی مانند سامسونگ گلکسی S10e، آیفون XR، سامسونگ گلکسی نوت 10 پلاس، سامسونگ گلکسی اس 10 و گلکسی اس 10 پلاس و همچنان آیفون 11 پرو و ​​آیفون 11 پرو مکس شامل می‌باشند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала