Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

بارسلونا حاضر به پرداخت جریمه 300 یورو نیست

© Sputnik / Anton Denisov /  مراجعه به بانک تصاویر بارسلونا
بارسلونا - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
باشگاه بارسلونا نسبت به جریمه 300 یورویی که فدراسیون فوتبال اسپانیا برای این باشگاه به دلیل تخطی از قوانین نقل و انتقالات در مورد انتقال گریزمن  اعتراض کرد.

به گزارش اسپوتینک و به نقل از ESPN، با وجود در نظر گرفته شدن جریمه‌ای ناچیز برای باشگاه بارسلونا به خاطر نقض قوانین در مذاکره با آنتوان گریزمان، این باشگاه حاضر به پرداخت آن نیست.

بارسلونا - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
فوری؛ بارسلونا ۳۰۰ یورو جریمه شد

کمیته رقابت فدراسیون فوتبال اسپانیا روز گذشته  تأیید کرد که ادعای باشگاه اتلتیکومادرید - مبنی بر اینکه بارسلونا زمانی با گریزمان وارد مذاکره شد که رقم فسخ قرارداد او به روخی بلانکو هنوز 200 میلیون یورو بود - تا حدودی درست است و باشگاه بارسلونا مرتکب تخلفی جزئی از ماده 126 اساسنامه انضباطی مربوط به مذاکره با بازیکنان سایر تیم‌ها شده است. با این حال جریمه‌ای که برای بارسلونا در نظر گرفته شد تنها 300 یورو بود. این در حالی بوده که باشگاه مادریدی معتقد است بارسلونا باید 80 میلیون یوروی دیگر بپردازد. ESPN در همین حال اعلام کرده که احتمال محکوم شدن بارسلونا به برگزاری یک بازی پشت درهای بسته رد و گریزمن هم از هرگونه تخلفی تبرئه شده است. با این وجود منابع نزدیک به باشگاه بارسلونا اعلام کرده‌اند که این باشگاه حتی جریمه‌ای 300 یورویی‌اش را هم قبول ندارد چون معتقد است که مرتکب هیچ تخلفی نشده است.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала