Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

نیمار به بارسلونا بازگشت

© AP Photo / Leo CorreaBrazilian soccer player Neymar leaves police headquarters in Rio de Janeiro, Brazil, Thursday, June 6, 2019. Neymar went to the headquarters in an investigation linked to a woman’s rape allegation against him
Brazilian soccer player Neymar leaves police headquarters in Rio de Janeiro, Brazil, Thursday, June 6, 2019. Neymar went to the headquarters in an investigation linked to a woman’s rape allegation against him - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
نیمار جونیور بازیکن باشگاه پی اس جی به شهر بارسلونا سفر کرد.

به گزارش اسپوتنیک، نیمارجونیور پس از پیوستنش به باشگاه پی اس جی از باشگاه سابقش بارسلونا به دادگاه شکایت کرد و مدعی شد که باشگاه بارسلونا یکی از بند‌های قرار دادش را پرداخت نکرده است.

نیمار جونیور - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
اعتراف تلخ نیمار در مورد شرایطش

این بازیکن امروز به بارسلونا سفر کرد تا در دادگاه حاضر شود و از حقوقش دفاع کند زیرا نیمار معتقد است که باشگاه بارسلونا به وی 43.6 میلیون بدهکار است.

اما این باشگاه معتقد است، پاداشی که نیمار تقاضا دارد در صورتی پرداخت می‌شود که این بازیکن تا پایان قراردادش 2022 در باشگاه می‌ماند.

بارسلونا قسمت اول ( 20 میلیون یورو ) پاداش را به نیمار پرداخت کرده بود و پس از جدایی این بازیکن دیگر مبلغی به او پرداخت نکرد.

قبل از این شایعه شده بود که نیمار در دادگاه شرکت نخواهد کرد اما مارکا مدعی شده است که این بازیکن در دادگاه شرکت خواهد کرد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала