Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

راموس به احتمال حضور مورینیو در رئال واکنش نشان داد

© Sputnik / Антон Денисов /  مراجعه به بانک تصاویر راموس
راموس - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
سرخیو راموس، مدافع رئال مادرید به احتمال حضور ژوه مورینیو در تیمش واکنش نشان داد و به دفاع از زیدان پرداخت.

به گزارش اسپوتینک و به نقل از آ.اس، سرخیو راموس پس از پیروزی تیمش برابر سویا در هفته پنجم لالیگای اسپانیا در صحبت با رسانه‌ها گفت: «ما در یکی از سخت‌ترین ورزشگاه‌های لالیگا بازی کردیم. سال‌های زیادی بود که در سانچس پیسخوان پیروز نشده بودیم. با توجه به اینکه سویا مالکیت توپ را در اختیار داشت، اما ما بازی خوب کنترول کردیم. نتیجه بازی عادلانه بود. حالا در مورد صحبت‌های که در روزهای پش در مورد ما می‌شد، خیال ما راحت است».

Испанский футболист Серхио Рамос - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
چیچاریتو: راموس بهترین مدافع دنیاست

کاپیتان کهکشانی‌ها در پیوند به حضور احتمالی ژوزه مورینیو به تمیش گفت: «با توجه به نتایج ناخوشانید گذشته، ما با زیدان هستیم. حرف‌زدن در باره سرمربیان دیگر نشانه بی‌احترامی به ما است. ما به تلاش بیشتر برای کسب بهترین نتایج معتهد هستیم چون می‌دانیم فصل بسیار طولانی در پیش داریم».

راموس در پیوند با سوت‌های اعتراض‌آمیز هواداران نیز اظهار کرد: «من برخی از مردم را نمیتوانم درک کنم. دوست ندارم با امدن به اینجا سوژه شوم. من مطئن هستم که با گذشت زمان همه چیز خوب شد. گاهی وقت‌ها اگر گاهی کسی عصبانی شود عذرخواهی می‌کند اما من فکر نمیکنم که کاری کرده باشم که باعث ناراحتی و یا خشم کسی شوم».

مدافع اسپانیایی رئال مادرید در پایان صحبت‌هایش درباره جایگاه تیمش گفت: «پس از آن حرف‌ها خوشحالم که در این جا هستیم. با تشنگی زیاد به برابر سویا رفتیم. سال‌ها بود که در این ورزشگاه پیروز نشده بودیم. هفته سختی داشتیم که تلاش ‌ما در بازی منعکس شد. ما خیلی هماهنگ بودیم. سویا از کناره‌ها خیلی خوب حمله می‌کند. ما این منطقه را خوب پوشش دادیم. ادن هازارد و گرت بیل از لحاظ دفاعی کمک کردند. با این روش کار را برای حریف سخت کردیم. باید به همین روند ادامه دهیم».

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала