Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

سویا - رئال مادرید؛ آزمایش مهم برای زیزو و لوپتگی

© Sputnik / Антон Денисов /  مراجعه به بانک تصاویر رئال مادرید Футбол. Лига чемпионов. Тренировка ФК "Реал Мадрид"
رئال مادرید Футбол. Лига чемпионов. Тренировка ФК Реал Мадрид - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
دو تیم فوتبال سویا و رئال مادرید امشب در چارچوب لالیگا با هم در "رامون سانچیزپیزخوان" دیدار می کنند.

به گزارش اسپوتنیک، هر دیداری بین رئال مادرید و سویا خاص است، اما دیدار امشب در خانه آندلسی ها، می تواند نوید بازی متفاوت و غیر معمول را بدهد.

نکته اصلی، نبرد مربیان خواهد بود زیرا جولین لوپتگی با باشگاهی روبرو می شود که او را در اکتبر سال گذشته کمتر از سه ماه پس از جدایی زیدان اخراج کرد.

سرمربی فرانسوی هم پس از شروع پرشور فصل لالیگا، 3-0 در زمین PSG در لیگ قهرمانان اروپا باخت و اکنون خود را تحت فشار می بیند، در حالی که رئال مادرید را هم اکنون یک بحران زودرس دیگر در فصل جاری تهدید می کند اما پیروزی در دیدار امشب می تواند آنها را در صدر جدول برساند، بالاتر از سویا که هم امتیاز با گرانادا (10) می باشد و در صدر قرار دارد.

با اینكه لوپتگی با سویا خیلی استوار ظاهر شده كه سه مبارزه را برده و تنها یکی را مساوی کرده امشب نیز به دنبال امتیاز گیری می باشد.

تقابل امشب دو تیم نشان می دهد که آیا سویا را می توان به عنوان مدعی قهرمانی در نظر گرفت یا خیر، و یا اینکه شروع ضعیف رئال دلیل واقعی نگرانی است یا یک تخته سنگ برای یک فصل مثبت.

در حالی که لوپتگی تا کنون در این فصل با سختی در این تیم روبرو نشده، واقعیت این است سرمربی که سال گذشته به این شرایط جنجالی پیوست و بعد از آن کنار رفت، می تواند با یک پیروزی بحران مشابهی را در رئال مادرید ایجاد کند.

البته امشب برای سرخیو رگیلیون که با قرارداد قرضی از رئال به سویا پیوست و نیز فرلاند مندی که در تابستان با پول زیادی از لیون به رئال آمد، باشد که هر دو بازیکن خود را اثبات نمایند و البته بازگشت سرخیو راموس به باشگاه سابقش همیشه وعده آتش بازی می دهد و با وجود سالهای پیش رو، هیچ بازیکنی انگیزه ای نخواهد داشت تا بتواند روی مرد متعصب رئال تاثیر گذاشته باشد.

گفتنی است که دو تیم امشب از ساعت 10:30 در ورزشگاه سانچزپیزخوان با هم روبرو خواهند شد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала