Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

دل‌پیرو: رونالدو به‌ تنهایی نمی‌تواند یوونتوس را قهرمان کند

© Sputnik / Стрингер /  مراجعه به بانک تصاویر رونالدو Футбол. Лига чемпионов. Матч "Шахтер"- "Реал"
رونالدو Футбол. Лига чемпионов. Матч Шахтер- Реал - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
السناندرو دل‌پیرو، بازیکن سابق بانوی پیر به این باور است که فوق ستاره پرتگالی به تنهایی نمی‌تواند این تیم را قهرمان کند.

به گزارش اسپوتنیک، آلساندرو دل‌پیرو از جمله بازیکنان سابق یوونتوس است که فرجامین قهرمانی این تیم در لیگ قهرمانان اروپا را در سال 1996 رقم زد. این اسطوره سابق تورین اما می‌گوید به شکسته شدن طلسم 23ساله بانوی پیر برای قهرمانی در مهم‌ترین تورنمنت باشگاهی دنیا خوشبین است.

تیم باشگاهی یوونتوس - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
ترکیب اتلتیکو –یوونتوس؛ تقابل رونالدو با فلیکس

او در این مورد گفت: «من به پیروزی‌های این تیم در فصل روان خوشبین هستم و این تیم دیر یا زود این تیم به هدفش خواهد رسید. کریستیانو به‌تنهایی نمی‌تواند یوونتوس را قهرمان کند اما این را هم نمی‌توان پنهان کرد که بانوی پیر او را برای قهرمانی در این رقابت‌ها خرید و به‌نظر من او این فصل حتی بهتر از فصل گذشته کار خواهد کرد. هر سه نماینده ایتالیا "یوونتوس، اینتر و ناپولی" شانس صعود به مرحله حذفی را دارند و به‌نظر من حتی آتالانتا هم می‌تواند صعود کند.  دل‌پیرو در ادامه در پیوند به  مربیگری هم‌تیمی سابقش آنتونیو کونته در اینتر گفت: «تیم او مرا یاد یوونتوس تحت هدایتش در سال 2011 می‌اندازد که تیمی باانگیزه بود و اراده فراوانی برای کسب پیروزی داشت. او در در یوونتوس، خیلی زود تأثیرش را بر تیم گذاشت و انگیزه‌اش برای کسب پیروزی را به بازیکنانش هم انتقال داد».

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала