Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

وراتی: نیمار مهمترین بازیکن پی اس جی است

© Sputnik / Алексей Фурман /  مراجعه به بانک تصاویر مارکو وراتی
مارکو وراتی - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
پاری سن ژرمن موفق شد تا نیمار مُهاجم برزیلی خود را در پنجره نقل و انتقالات حفظ کند و حالا مارکو وراتی معتقد است که برای قهرمان لیگ یک، این بازیکن حیاتی است.

به گزارش اسپوتنیک، در نشست خبری قبل از بازی رئال مادرید با پاری سنت ژرمن در لیگ قهرمانان اروپا، مارکو وراتی هافبک پاریسی ها باور دارد که مهمترین کار تجاری پاری سن ژرمن حفظ نیمار بود.

نیمار در بازار نقل و انتقالات شدیدا مورد توجه بود که این باشگاه را دو سال پیش از آن با رقم  222 میلیونی ترک نموده بود تا رکورد جهانی را به ثبت برساند.

چشمک پی اس جی به پیروزی در لیگ قهرمانان

در آستانه بازی با رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا، گرچه پاریسی ها نیز به عنوان یکی از شانس های قهرمانی محسوب می شوند، مارکووراتی معتقد است که حفظ خدمات نیمار بهترین عملکرد استخدامی باشگاه پاریسی در پنجره نقل و انتقالات بوده است.

او میگوید: "ما به بازیکنانی مانند نیمار یا کیلیان ام باپه احتیاج داریم که کمی بالاتر از همه هستند. نیمار با چند مدت دوری از زمین که او را تا حدودی بی ثبات کرده بود، شرایط سختی را پشت سر گذاشت اما وقتی فهمید که او می ماند، من مثل همیشه او را با لبخند دیدم."

وراتی در ادامه افزود: "او فوتبال را دوست دارد و بازیکنی است که به ما بسیار کمک خواهد کرد. ما خوش شانس هستیم که او را در پاریس داریم، باید از بازی او لذت ببریم. من می دانم هواداران فراموش نکرده اند چه اتفاقی افتاده اما امیدوارم نیمار همه چیز را انجام دهد و همه اینها را در پایان فصل با هم جشن خواهیم گرفت.

وراتی می افزاید: "در فوتبال همیشه لحظه های خوبی وجود دارد و امیدوارم خوب تمام شود. نیمار 110٪ کمک می کند. شاید نیمار مهمترین بازیکنی باشد که ما جذب کردیم. تیمهای زیادی طرفداراو هستند، اما ما به او همه چیز خواهیم داد."

وراتی همچنان تصریح کرد: "اگر حذف شویم، به این دلیل است که حریفان از ما بهتر هستند، اما من نمی خواهم حذف شویم و پشیمانم مثل سال گذشته مقابل منچستر یونایتد."

 

تقابل دوباره پی اس جی با رئال مادرید

نیمار، کیلیان مباپه و ادینسون کاوانی همه امشب در بازی مقابل رئال مادرید از پروه الف رقابت ها حضور ندارند، بدین معنی که مائورو ایکاردی می تواند در پارک دو پرنس گزینه اصلی خط حمله باشد. مهاجم آرژانتینی به عنوان جانشین در شب برتری 1-0 برابر استراسبورگ به میدان رفت و اگرچه وراتی می پذیرد که او همچنان در ترکیب است اما مطمئن است که ایکاردی ارزش خود را ثابت خواهد کرد.

وراتی در مورد قرارداد قرضی این بازیکن گفت: "کمی بیشتر زمان لازم است تا همه را بشناسیم، اما بازی با او آسان است. او می تواند به ما کمک کند، او می داند چگونه با هم تیمی های خود بازی کند و ما خوشحال هستیم. ما باید کمی صبر کنیم تا ایکاردی واقعی را ببینیم. او مدت هاست که در خارج از خانه بوده، اما او یک بازیکن بزرگی است."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала