Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

توخل: نیمار برای ترک پی‌اس‌جی همه‌کار کرد

© AFP 2023 / CHRISTOPHE ARCHAMBAULT(FILES) In this file photo taken on February 17, 2018 Paris Saint-Germain's Brazilian forward Neymar Jr looks on during the French Ligue 1 football match between Paris Saint-Germain (PSG) and Strasbourg at The Parc des Princes in Paris
(FILES) In this file photo taken on February 17, 2018 Paris Saint-Germain's Brazilian forward Neymar Jr looks on during the French Ligue 1 football match between Paris Saint-Germain (PSG) and Strasbourg at The Parc des Princes in Paris - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
سرمربی آلمانی فاش کرد که بازیکن برازیلی تمام تلاش خود را برای حضور در بارسلونا انجام داد اما تأکید می کند که نیمار در این فصل در پاریس رفتاری حرفه ای از خود نشان خواهد داد.

به گزارش اسپوتنیک، توماس توخل، سرمربی پاری سن ژرمن اظهار داشت که نیمار "تمام توان خود را" انجام داد تا در تابستان از این باشگاه خارج شود.

نیمار این موضوع را برای کارفرمایان فعلی خود کاملاً روشن کرد که می خواهد به باشگاه سابق بارسلونا برگردد و با هم تیمی های قدیمی خود لیونل مسی و لوئیز سوارز پیوند برقرار کند، اگرچه تمکان انتقال به رقبای دیرین بلوگرانا در رئال مادرید نیز مورد غضب قرار گرفت.

با این وجود هیچ توافقی با هیچ باشگاهی امکان پذیر نبود و فوق‌ستاره برازیلی مجبور شده است برای یک فصل دیگر در فرانسه بماند.

در همین حال طرفداران پی‌اس‌جی در بازی ابتدای هفته در لوشامپیونه که اولین حضور نیمار در ترکیب تیم پاریسی بود این بازیکن را مورد توهینات شدید خود قرار دادند و به خود و پسر نیمار اهانت کردند، همچنین این ستاره برازیلی به این توهین ها با گلی زیبا با ضربه‌ای بایسیکل مانند جواب داد تا فحاشی هواداران خودی را پاسخ دهد.

توخل می گوید، اگرچه او عصبانیت هواداران را می فهمد، نیمار همچنان یک الگوی حرفه ای است و اصرار دارد که او همچنان در این فصل همه چیز را به باشگاه می دهد.

توخل به دی‌ای‌زید‌ان گفت: "او نمی خواست اینجا باشد. او تمام تلاش خود را برای ترک باشگاه انجام داد این کمکی به محبوب شدن وی نکرد."

وی گفت: "شما می توانید این احساس را داشته باشید، و می توانم درک کنم که طرفداران عصبانی هستند، حتی شاید برای همیشه.

"با وجود این، بین من به عنوان مربی و او به عنوان بازیکن نیز هیچ وقت اختلاف وجود نداشته است. به همین دلیل برای من خیلی راحت بود که اجازه دهم او بازی کند. او همیشه به صورت حرفه ای تمرین کرده است. من احساس می کنم این تصمیم تسکین دهنده او بود، حتی اگر خلاف خواسته های او بود.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала