Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مدیر ورزشی دورتموند: بازی برابر بارسلونا به مثابه برگزاری جشن فوتبال است

© Sputnik / Антон Денисов /  مراجعه به بانک تصاویر دورتموند
دورتموند - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
میشاییل سورک، مدیر ورزشی بورسیادورتموند در نشست خبری پیش از بازی گفته که رویارویی برابر بارسلونا به مثابه برگزاری جشن فوتبال است.

به گزارش اسپوتنیک و به نقل از کیکر، فرداشب نخستین شب از فصل جدید رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا است. بورسیا دورتموند پس از 21 سال با آبی‌اناری‌ها روبه‌رو می شوند.این رویارویی در نخستین شب از فصل جدید رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه زیگنال ایدوناپارک خواهد بود. میشاییل سورک، مدیر ورزشی سیاه و زردپوشان در مورد این دیدار دیدگاه جالبی دارد. او دیدار با بزرگانی مثل مسی، گریزمن یا سوارس را تنها یک مسابقه عادی لیگ قهرمانان تلقی نمی‌کند.

لیونل مسی - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
ادعای کیکر: مسی برابر زنبورها نیست

سورک در پیوند به همین موضوع به خبرنگاران گفت: «بورسیادورتموند – بارسلونا بازی واقعا بزرگ است. ما در واقع برابر یکی از بهترین‌ تیم‌های جهان قرارمی‌گیریم. پس این مصاف یک جشن فوتبال خواهد شد. با این حال هدف ما درخشش در چنین جشنی است.می خواهیم برنده از آن بیرون بیاییم».

در همین حال، آکسل ویتسل به این باور است که یارانش در بازی فرداشب با آبی و اناری‌ها نتیجه‌ای خوب می‌گیرند. ویتسل  در گفت‌وگو با کیکر اظهار داشت: «به نظرم دورتموند اکنون شرایط خوبی دارد و ما می‌توانیم هر تیمی،‌ حتی بارسلونا را شکست دهیم. ما برابر بایرلورکوزن بسیار چیزها را ثابت کردیم. این که با برد 4 بر صفر از چه توان بالای هجومی بهره می گیریم.باید تمرکز خود را کاملا حفظ کنیم.

مسابقه بورسیادورتموند و بارسلونا ساعت 11:30 دقیقه فردا شب آغاز خواهد شد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала