Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

لالیگا در تسخیر آندلسی ها؛ سویا با 10 امتیاز صدر نشین لیگ

© Sputnik / Антон Денисов /  مراجعه به بانک تصاویر تیم فوتبال سویا Футбол. Лига чемпионов. Матч "Спартак" - "Севилья"
تیم فوتبال سویا Футбол. Лига чемпионов. Матч Спартак - Севилья - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
تیم فوتبال سویا با برتری یک گله برابر آلاوز به صدرنشینی خود در لالیگا ادامه داد.

به گزارش اسپوتنیک، دو تیم فوتبال سویا و دیپورتیو آلاوز شام امروز در ورزشگاه "مندی زوروزا" به مصاف هم رفتند که سرانجام این دیدار با حساب 1-0 به سود شاگردان جولین لوپتپی به فرجام رسید.

View this post on Instagram

¡3 puntos más para el #SevillaFC! 🔝 ¡Bravo, equipo! 🔝 #AlavésSevillaFC #WeareSevilla

A post shared by Sevilla FC (@sevillafc) on

در این دیدار و در نیمه اول (دقیقه37) ژائون جوردن برای آندلسی ها گلزنی کرد تا تیم شان ضمن برتری، 10 امتیازی شده و پس از 4 هفته در صدر جدول همچنان حضور داشته باشد.

پس از این دیدار جولین لوپتگی در نشست خبری حضور یافته و در این باره گفت: صدرنشین بودن اکنون چندان مهم نیست زیرا راه طولانی وجود دارد. تنها چیزی که به من نشان می دهد این است که تیم خوب کار می کند و اینکه ما به عنوان یک تیم قوی تر می شویم خوشایند است."

او افزود: "ما یک بازی عالی و یک نیمه اول بسیار خوب را برابر حریف دشوار انجام دادیم که اوضاع را بسیار چالش برانگیز می کند. این تیم با جنبه هایی که در آن کار کرده بودیم بسیار خوب عمل کرد."

وی در ادامه اضافه کرد: "در نیمه دوم کمی بازی سخت شد و آنها مستقیم تر بازی کردند، ما باید شرایط را تغییر می دادیم و عقب نشینی نکنیم. این یک پیروزی شایسته و منصفانه بود."

لوپتگی همچنین خاویر هرناندز را در اولین حضورش برای سویا، در نیمه دوم تعویض کرد، لوپتگی در این باره گفت: "این کار سختی نبود، او تلاش کرد و او باید به آنچه که تیم درخواست می کند ادامه دهد."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала