چیزهای نو که راجع به آنها کمپنی « Apple» اعلام داشته است

© REUTERS / Stephen Lamچیزهای نو که راجع به آنها کمپنی « Apple» اعلام داشته است
چیزهای نو که راجع به آنها کمپنی « Apple» اعلام داشته است - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
این، واضحاً، سه آیفون نو، برازنده و دارای رنگ های متونع از المونیم و فولاد با شیشه مستحکم و بسیاری چیزهای دیگر اند. بسیاری ها منتظر این نمایش بودند. کمره های جدید – مانند همیشه بسیار خوب و با وظایف نو تشدیدی اند. حالا میتوان توسط آن ویدیو بطی فلمبرداری کرد.

بون اشوارت (BOONE ASHWORTH) و ایدرین سو (ADRIENNE SO) در مطلب منتشره در نشریه Wired (امریکا) می نویسند، امروز کمپنی « Apple» راجع به تولید یک سلسله تولیدات نو طی مراسم در مقر موسسه در کوپرتون، ایالت کالیفرنیا اعلام داشت. بدون شک، در مرکز توجه iPhone 11 قرار داشت. کمپنی بطور مفصل راجع به سه وارث سلسله کنونی سمارتفون ها که بر امکانات نو کمره های عکاسی و ویدیویی تمرکز یافته، معلومات داد. کمپنی « Apple» همچنان راجع به عرضه خدمات در باره تعویض سمارتفون های کهنه به نو با پرداخت اضافی («ترید-ان») اعلام داشت و راجع به مدل های نو ساعت ها و آیپادهای خود معلومات داد و محصولات تازه را با تفصیلات راجع به بازی های خدماتی و ویدیوهای نو ارایه کرد. اگر شما این مراسم را نه دیده باشید، شما میتوانید راجع به آن با خواندن این مطلب آگاهی حاصل نمائید.

مک بوک ایر به نمایشگر رتینا مجهز شده و حاشیه نمایشگر 13.3 اینچی آن با رزولوشن ۱۶۰۰ × ۲۵۶۰ پیکسل در مقایسه با سایر مک بوک ها باریکتر است - اسپوتنیک افغانستان
گزارش تصویری از معرفی Ipad Pro 2018 و دیگر محصولات جدید اپل

آیفون 11 پرو iPhone 11 Pro

موضوع محوری برنامه در این مراسم دو آیفون: یکی آیفون «iPhone» 5.8 اینچی با آیفون 11 پرو «iPhone 11 Pro» و ​​یک آیفون 6.5 اینچی 11 پرو مکس بود. این مدل ها دارای پرده OLED با دیویدهای نوری پیشرفته هستند که اپل آن را Super Retina XDR  نامیده است. آنها در چهار رنگ ارائه شده و چوکات آنها دارای سطح غیربراق خواهد بود.

رهبری کمپنی وقت بیشتر مراسم معرفی را به صحبت در مورد کمره های پیشرفته تلیفون اختصاص داده است. هر مدل Pro به سیستم کمره سه عدسه ای مجهز است: یکی برای عکسبرداری (52 میلی متری، دیافراگم f / 2.0 )، دیگری برای عکسبرداری با زاویه دید عریض (26 میلی متری، f / 1.8) )، و سومی برای زاویه فوق العاده وسیع (13 میلی متری،f / 2.4 ). همه این عدسیه ها به طور همزمان کار می کنند، بنابراین هنگام عکسبرداری می توانید فوراً از یک تصویر به تصویر دیگر گذار نمائید، تا مناظر مختلف را عکاسی کنید. عین موضوع به ویدیو نیز مربوط می باشد که شرکت روی صحنه نشان داد. هر کمره به طور خودکار فوکس می شود و به شما امکان می دهد به آرامی از یک تصویر به تصویر دیگری گذار نمائید. حالت های جدید دیگری نیز وجود دارند، مثلاً Night Mode ، که به شما امکان می دهد از کمره کم نور سلفی بگیرید، همچنین ویدیوی بطی فلمبرداری نمائید.

مدت فعالیت بطری نیز افزایش یافته است. اپل ادعا می کند که در مقایسه با iPhone XS سال گذشته، مدل جدید Pro چهار ساعت بیشتر کر کرده میتواند و مدت اعظمی حداکثر پنج ساعت است. مدل Pro یک هزار دالر قیمت دارد وPro Max  یک هزار و یکصد دالر ارزش دارد (این قیمت های بازار امریکای شمالی است، به احتمال زیاد در روسیه قیمت ها بالاتر خواهد بود – تبصره مدیریت مسوول).

آیفون 11 « iPhone 11»

اپل همچنین آیفون 11 کمی ارزان تر 6.1 اینچی را با قیمت 699 دالر (قیمت بازار امریکای شمالی– تبصره مدیریت مسوول) معرفی کرد. این آیفون دارای پرده Retina و کمره با عدسیه دوگانه می باشد. مشخصات کمره داخلی همانند تیلفون های گران تر است. اسکانر تصویر در همه مدل ها بهبود یافته است، بنابراین کاربر می تواند تیلفون هوشمند خود را سریعتر فعال کند.

بر خلاف مدل های Ascetic Pro ، آیفون 11 پوش غنی تر دارد و به شش رنگ عرضه می شود. عمر بطری نیز افزایش یافته است، ولی نه بطور قابل ملاحظه. کمپانی می گوید که به مقایسه با آیفون XR سال گذشته، بطری آیفون 11 یک ساعت بیشتر کار میکند.

قیمت آیفون 11 معلوم شد - اسپوتنیک افغانستان
قیمت آیفون 11 معلوم شد

ساعت اپل واچ Apple Watch سلسله پنجم

کمپنی همچنین آخرین مدل Apple Watch را اعلان کرده است: اگر چنین ساعت بند دستی ندارید، پس می توانید بمیرید. در واقع، علاوه بر قطب نمای جدید، این ساعت وظایف کنترول صحت را بهبود بخشیده و آنها می توانند با سرویس عاجل تماس بگیرند. سلسله پنجم دارای پرده اقتصادی است و هیچگاه خاموش نمی شود و فقط تیرتر میشود. بطری جدید آن 18 ساعت کار میدهد.

لحظه قتل خبرنگار سعودی توسط ساعت Apple Watch  او - اسپوتنیک افغانستان
لحظه قتل خبرنگار سعودی توسط ساعت Apple Watch

 iPad  های جدید

آخرین آیپد نسل هفتم به قیمت اولیه 329 دالر فروخته میشود. این مدل دارای پرده بزرگ 10.2 اینچی، چیپ A10 کمی کهنه شده و کی بورد داخلی برای جذب بازار آموزش می باشد. (قیمت 299 دالری نیز به دانش آموزان کمک خواهد کرد). پوش iPad  صدفیصد از المونیم قابل پروسس ساخته شده است. با خرید این iPad  اشتراک رایگان در Apple TV + به مدت یک سال  داده میشود.

کمپنی Apple مودل های جدید iPhone و iPad به بازار عرضه کرد - اسپوتنیک افغانستان
کمپنی Apple مودل های جدید iPhone و iPad به بازار عرضه کرد

اپل تی وی +« Apple TV+»

این کمپنی از اول نوامبر قصد پیوستن به بازار خدمات مشبوع اعلام کرد. در بدل پنج دالر در هر ماه، مشتری می تواند انواع زیادی از برنامه های منحصر به فرد را که اپل در چند ماه گذشته آن را تبلیغ کرده است، تماشا کند.

بازی اپل « Apple Arcade»

 

راجع به این سرویس اشتراکی در ماه مارچ اعلام شده بود. این به مشترکین امکان می دهد تا به بسیاری از بازی های اختصاصی دسترسی داشته باشند و می توانند از طریق تیلفون همراه، کمپیوتر و تلویزیون استفاده کنند. اپل اعلام کرد وقتی Arcade در تاریخ 19 سپتامبر به بازار عرضه شود، در آن فهرست متشکل از بیش از 100 عنوان وجود خواهد داشت. اشتراک ماهانه این مانند اپل تی وی + پنج دالر است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала