Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ستایش مورینیو از رونالدو: او در 50 سالگی هم گلزنی می‌کند

© Sputnik / Александр Вильф /  مراجعه به بانک تصاویر مورینیو
مورینیو - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
ژوزه مورینیو، سرمربی نامدار دنیالی فوتبال که اکنون بدون تیم است، به این باور است که کریستیانو رونالدو می‌توناند تا 50سالگی هم گلزنی کند.

به گزارش اسپوتنیک و به نقل از مارکا، کریستیانو رونالدو در دیدار برابر لیتوانی در انتخابی یورو 2020 درخشید و توانست چهار گل به ثمر رساند. این ستاره پرتگالی تاکنون در 160 بازی ملی 94 گل به ثمر رسانده است. مورینیو که پیش از این در فاصله سال های 2010 تا 2013 هدایت رونالدو را در رئال مادرید بر عهده داشت معتقد است که این بازیکن بی نظیر است و می تواند تا 50 سالگی به گلزنی خود ادامه دهد.

رونالدو و سانتوس - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
"کریستیانو رونالدو به وضوح بهترین بازیکن جهان است"

این مربی پرتگالی در گفتگو با شبکه 11 تلویزیون این کشور اظهار داشت: «رونالدو یک پدیده است. او تنها به پیروزی و بهتر شدن فکر می کند. درخشش این بازیکن بزرگ من را غافلگیر نمی‌کند چرا که انتظار چنین چیزهای را از او دارم. کاری که کریستیانو می کند باعث شگفتی من نمی شود. او در 34 سالگی بازیکن بزرگی است که در تیم های بزرگ بازی می کند و بلند پرواز است. این من را شگفت زده نمی کند چون او یک مورد مطالعاتی از نظر ژنتیک و ذهنی است. او بی نظیر است و تنها به پیروزی فکر می کند و هر روز بهتر می شود. به همین دلیل من از دستاوردهای او شگفت زده نمی شوم. وقتی 50 ساله شود در خانه خواهد بود و فیفا او را به یک مسابقه بین اسطوره ها دعوت می کند. او در آن بازی به میدان خواهد رفت و گلزنی خواهد کرد. من اطمینان دارم که چنین اتفاقی رخ خواهد داد».

رونالدو پس از روزهای درخشانی که در رئال مادرید داشت تابستان سال پیش از این تیم جدا و راهی یوونتوس شد. او در یوونتوس نیز عملکرد خوبی از خود نشان داده و فصل قبل بهترین بازیکن سری‌آ شد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала