سازمان ملل: امریکا به گزارش‌ها در مورد سوریه توجه ندارد

© Flickr / Gabriel Rodríguezسازمان ملل: امریکا به گزارش‌ها در مورد سوریه توجه ندارد
سازمان ملل: امریکا به گزارش‌ها در مورد سوریه توجه ندارد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
کمیسیون تحقیقات مستقل سازمان ملل متحد در مورد نقض قانون حقوق بشر در سوریه، گزارشی را تهیه کرده است که دیده میشود امریکا قانون را در سوریه نقض کرده است.

به گزارش اسپوتنیک، در تحقیقاتی که سازمان ملل متحد در ماه جون و جولای به راه انداخته بود آمده است که حملات و عملیات‌هایکه به همکاری امریکا بالای سوریه انجام شده است منجر به نابودی هزاران تن در نقاط مختلف این کشور شده است و از سوی هم گفته است که امریکا به این گزارش‌ها گوش نمیدهد.
در همین حال، این کمیسیون توصیه کرده است که ائتلاف "پروتکل های عملیاتی و تاکتیکی خود را بررسی و تقویت کند تا از تلفات غیرنظامیان جلوگیری کند.

 هشدار سازمان ملل و دولت های اسلامی از طرح الحاق کرانۀ باختری رود اردن به خاک اسرائیل  - اسپوتنیک افغانستان
هشدار سازمان ملل و دولت های اسلامی از طرح الحاق کرانۀ باختری رود اردن به خاک اسرائیل

در عین حال سازمان ملل تحریم‌های اقتصادی که علیه سوریه انجام شده را علیه مردم سوریه آسیب پذیر خوانده و خواهان به تعلیق آوردن این تحریم‌ها شده است.
گفتنیست که امریکا نزدیک به 2500 نیرو در سوریه مستقر کرده بود اما بعد از تصمیم دونالد ترامپ برای خروج نیروها از سوریه، تنها نیمی از این نیروها در سوریه باقی مانده اند. دونالد ترامپ زمستان گذشته از کشورهای اروپایی خواسته بود حدود 1500 نیرو به شمال سوریه اعزام کنند.
یادآوری می‌کنیم، که جنگ داخلی در سوریه از بهار سال 2011 آغاز شد. شرکت کنندگان اصلی درگیری ها نیروهای دولتی هستند که در سمت رئیس‌جمهور کنونی بشار اسد فعالیت می کنند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала