Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

سانتوس: رونالدو بهترین بازیکن دنیاست

© Sputnik / Григорий Сысоев /  مراجعه به بانک تصاویر رونالدو و سانتوس
رونالدو و سانتوس - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
پس از برتری قاطعانه پرتگال برابر لتوانیا در شب جشنواره گل رونالدو، فرناندو سانتوس سرمربی سلسائو در نشست خبری به تمجید از کاپیتانش پرداخته و او را بهترین بازیکن دنیا خواند.

به گزارش اسپوتنیک، فرناندو سانتوس پس از بازی تیمش در گروه B مسابقات انتخابی یورو 2020 برابر لتوانیا و برتری 5-1 این تیم، در نشست خبری حضور یافته و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

Soccer Football - World Cup - Group B - Portugal vs Morocco - Luzhniki Stadium, Moscow, Russia - June 20, 2018 Portugal's Cristiano Ronaldo celebrates scoring their first goal - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
40 کشوری که از رونالدو 93 گل خورده اند

فرناندو سانتوس گفت: این که رونالدو بهترین بازیکن دنیاست، جای شکی در آن نیست و کاملاً مشخص است. ورزشگاهی در دنیا نیست که رونالدو در آن تشویق نشود. اولین بازی را که من سرمربی این تیم شدم، رفتیم پاریس و آنجا در مقابل هوتل هزاران هوادار برای او جمع شده بودند.

در ادامه سانتوس اضافه کرد: اگر رونالدو در یک بازی گل نزند باید تعجب کنیم، همه می‌گویند که او به پایان دورانش می رسد اما می‌بینید که برای او هیچ چیزی در حال تمام شدن نیست. باید پس از این آنچه می گویید را سنجیده بگویید، چون برای رونالدو هرگز چیزی تمام نمی‌شود.

این بازی را در حالی پرتگال برنده شد که قرار است در مرحله انتخابی یورو 2020، ماه اکتبر مقابل لوکزامبورگ (در خانه) و اوکراین (خارج از خانه) به میدان برود و رونالدو می تواند آمار گلزنی اش را همچنان بهبود ببخشد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала