یک سوم امریکایی ها به موجودیت فرازمینی ها اعتقاد دارند

© Depositphotos.com / Mik38 یک سوم امریکایی ها به موجودیت فرازمینی ها اعتقاد دارند
 یک سوم امریکایی ها به موجودیت فرازمینی ها اعتقاد دارند  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
نظرسنجی جدید در امریکا نشان می دهد یک سوم از مردم این کشور معتقدند بشقاب پرنده هایی که در آسمان زمین دیده شده اند به موجودات فرازمینی تعلق دارند.

به گزارش اسپوتنیک، در این نظرسنجی 1522 فرد بالغ از میان دو گزینه زیر باید یکی را انتخاب می کردند:

1: بعضی از اشیاء ناشناس پرنده یا یوفوها به موجودات فرازمینی تعلق دارند.

2: هیچ کدام از اشیاء ناشناس پرنده متعلق به موجودات فرازمینی نبوده و انسان ها یا رخدادهای طبیعی آنها را ایجاد کرده اند.

33 درصد از شرکت کنندگان گزینه اول را انتخاب کردند. از بین افراد شرکت کننده در نظرسنجی، نوجوانان و جوانانِ بین 18 تا 29 سال، افرادی که تحصیلات دانشگاهی نداشتند و افراد غیرمذهبی با حدود 40 درصد، بیشترین اعتقاد را به بازدید موجودات فرازمینی از زمین داشتند. اما 27درصد از شرکت کنندگان گروه های سنی دیگر نیز برخی از یوفوهای رویت شده را به موجودات فرازمینی ربط دادند. 

عیسی مسیح - اسپوتنیک افغانستان
عیسی نخست در هند زندگی می کرد، سپس بشقاب پرنده او را برد + عکس

با اینکه اکثر مردم امریکا اعتقادی به سفر موجودات فضایی به زمین ندارند، ولی سه چهارم از آنها معتقدند موجودات فضایی در سیاره های دیگر یافت می شوند. نیمی از افراد نیز پا را فراتر گذاشته و معتقدند موجوداتی هوشمند همانند انسانها در سیارات دیگر وجود دارند.

عده زیادی از مردم امریکا اعتقادی به موجودات فرازمینی ندارند ولی فکر می کنند دولت امریکا چیزهایی در مورد یوفوها می داند که مردم از آنها بی خبرند.

در یک نظرسنجی که سال 1966 صورت گرفت، 71 درصد از مردم معتقد بودند دولت امریکا اسنادی را در مورد موجودات فرازمینی مخفی کرده. این نظرسنجی سال جاری میلادی هم انجام شد و 68 درصد از مردم در تمام گروه های سنی نظر مشابهی در این مورد داشتند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала