Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

دخالت اسپانسر شخصی پوگبا مانع انتقال او به رئال بود

© Sputnik / Владимир Песня /  مراجعه به بانک تصاویر پل پوگبا بازیکن فرانسه
پل پوگبا بازیکن فرانسه - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
بر اساس گزارش دیلی استار، شرکت آدیداس که اسپانسر شخصی پوگبا و منچستریونایتد است، مانع انتقال این ستاره فرانسوی به رئال بوده است.

به گزارش اسپوتنیک و به نقل از دیلی استار، پل پوگبا، ستاره فرانسوی باشگاه منچستریونایتد که در پنجره تابستانی نقل و انتقالات در آستانه انتقال به رئال مادرید قرار داشت، سرانجام در منچستریونایتد ماندنی شد.

پل پوگبا - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
گام نخست منچستریونایتد برای تمدید قرارداد با پوگبا

اکنون این روزنامه در گزارشی گفته که منافع تجاری شرکت آدیداس که حمایت شخصی پوگبا ومنچستریونایتد است، باعث شده تا آنان از نفوذشان استفاده کنند و نگذراند که این ستاره فرانسوی راهی مادرید شود. در این میان اما، این شرکت اسپانسر رئال مادرید نیز هست، اما در آنجا با وجود کریم بن‌زما و گرت بیل برنامه‌های بازاریابی‌‌اش کامل است. شرکت آدیداس یک قرارداد 10ساله را به ارزش 31میلیون پوند در سال 2016 با پوگبا امضا کرد. این شرکت با منچستر یونایتد نیز یک قرارداد ۱۰ ساله به ارزش ۷۵۰ میلیون پوند تا سال ۲۰۲۴ دارد. دیلی استار به نقل از یک منبع در باشگاه منچستریوناید که نامی از او برده نشده، گزارش کرده که این شرکت خواهان حضور این ستاره فرانسوی برای یک سال دیگر دی منچستریونایتد شده بود. این رونامه نوشته این دو سرمایه‌گذاری از آغاز معناش این بود که آدیداس درباره آینده پوگبا در یونایتد حق دخالت دارد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала