Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

شگفتی سازی آندرسکوی 19 سال در یو اس اوپن با شکست ویلیامز

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر سرناویلیامز France Tennis French Open
سرناویلیامز France Tennis French Open - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
دیدار نهایی رقابت های تنیس گرنداسلم آمریکا صبح امروز میان سرناویلیامز آمریکایی و بیانکا آندرسکو راه اندازی شد که با برتری بانوی کانادایی همراه شد.

به گزارش اسپوتنیک، بامداد امروز دیدار نهایی مسابقات تنیس گرنداسلم بخش انفرادی یو اس اوپن برگزار شد که بیانکا ونسا آندرسکو موفق شد با شکست دادن سرنا ویلیامز، تاریخ سازی نموده و برای اولین بار در دوران حرفه ای اش قهرمان یک گرنداسلم شود.

این بازیکن که پیش از این در مسابقات مسترز کانادا نیز روبرو شده بودند اما این بار سرنا ویلیامز به خاطر مصدومیت از ادامه رقابت کناره گیری نمود.

در حالیکه دو طرف 101 دقیقه بازی کردند، آندرسکو فوق العاده ظاهر شد و در ست اول بدون بریک شدن، دو بار حریف قدرتمندش را بریک نمود و 6-3 به پیروزی رسید.

در دومین ست این رقابت با آنکه بازیکن کانادایی خوب ظاهر شد و 5-1 پیش افتاد و در گیم سرویس مچ پوینت گرفت اما سرنا پس از بدست آورد مچ پوینت، دو بار آندرسکو را بریک نمود و بازی را 5-5 ساخت. این برای برنده 23 دور گرنداسلم جهان کافی نبود و آندرسکو توانست در سومین مچ پوینت به این دیدار خاتمه دهد و ست دوم را نیز 7-5 برنده شود تا ضمن قهرمانی در یو اس اوپن، بتواند تاریخ سازی نیز نماید.

او با این قهرمانی به اولین تنیسور کانادایی تبدیل شد که موفق به کسب عنوان قهرمانی در یک گرنداسلم انفرادی میشود و سرنا ویلیامز با احتساب این دیدار، در چهار فینال گرنداسلم اخیر خودش با نتیجه 2-0 شکست خورد.

این در حالیست که در فینال دیگر تیم "متک سندز و جیمی ماری" با حساب 2-0 برابر تیم "چان/ونوس" برنده شدند تا از عنوان قهرمانی سال گذشته خودشان در بخش دو نفره میکس دفاع کنند.

قرار است فردا و در بخش دونفره تنیس بانوان مرتنز/سابالنکا در مصاف با آزارنکا/بارتی وارد رقابت شود و بامداد دوشنبه نیز رافائل نادال اسپانیایی برابر دنیل مدودف برگزار کنندگان فینال انفرادی مردان خواهند بود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала