Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

فرجامین روز نقل و انتقالات، نام نیمار هنوز هم سرخط خبرهای اسپانیا است

© Sputnik / Евгения Новоженина /  مراجعه به بانک تصاویر نیمار
نیمار - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
روزنامه اسپورت گفته است که بارسا بازگشت نیمار را در فصل آینده پیگیری خواهد می‌کند.

به گزارش اسپوتنیک و به نقل از اسپورت، روزنامه‌های بسیاری بازگشت نیمار به بارسلونا را غیر ممکن می‌دانند، اما کاتالان‌ها از از تصمیم شان دست بردار نیستند. بر اساس گزارش اسپورت، بارسا قصد دارد او را دوباره در پنجره نقل و انتقالات فصل بعد جا دهد. در همین حال، آنسو فاتی شانزده ساله که جوان‌ترین بازیکن عصر آبی‌اناری‌هاست، یکی از گزینه های حمله بارسا برای والورده خواهد بود.

نیمار تیم ملی برازیل - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
ریوالدو: ناکامی نیمار در بازگشت به بارسلونا جبران‌ناپذیر است

از سوی هم موندو دپورتیوو می‌گوید با ناامید شدن ارنستو والورده از انتقال نیمار به بارسا، او اعلام کرده آنسو فاتی، پدیده جوان بارسا را به تیم جوانان یا تیم ب این باشگاه نخواهد داد. او در بازی قبلی بارسا برابر اوساسونا موفق به گلزنی شد تا نام خود را به عنوان جوانترین گلزن تاریخ باشگاه کاتالان ثبت کند.  

این روزنامه همچنان گفته که از هفته گذشته آنسو فاتی و کارلس پرز به صورت کامل در تمرینات تیم اول بارسا شرکت دارند و مثل فصل گذشته وارد رختکن تیم ب بارسا نمی‌شوند. در گذشته اما، بازیکنان تیم ب که به دستور والورده انتخاب می‌شدند وارد زمین تمرین تیم الف شده و بعد از پایان تمرینات به رختکن تیم ب بازمی‌گشتند. اکنون چند روز است که فاتی و کارلس پرز به صورت کامل و تمام‌وقت در تمرین و رختکن تیم اول بارسا حضور دارند.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала