Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

زیدان: روی همین بازیکنانی که در اختیار دارم حساب می‌کنم

© Sputnik / Стрингер /  مراجعه به بانک تصاویر زین الدین زیدان سرمربی رئال مادرید
زین الدین زیدان سرمربی رئال مادرید - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
زین‌الدین زیدان سرمربی رئال مادرید به این باور است که در حال حاضر روی همین بازیکنانی کنونی‌اش حساب می‌کند، اما در خط دفاعی نیاز به کار دارد.

به گزارش اسپوتنیک، شاگردان زیدان در سومین بازی فصل خود به دومین تساوی متوالی دست یافت. پس از برتری 1-3 در زمین سلتا، رئال در برنابئو برابر وایادولید 1-1 متوقف شد و امشب در زمین ویارئال با اینکه دو بار عقب افتاد، سرانجام به لطف دبل گرت بیل توانست با یک امتیاز به خانه برگردد.

ایسکو بازیکن رئال مادرید - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
بدشانسی های زیدان و رئال ادامه دارد؛ ایسکو هم مصدوم شد

زیدان پس از این بازی با حضور در کنفرانس خبری گفت: "اشتباهات همیشه در فوتبال رخ می‌دهد. من از این بازی حس خوبی گرفتم. چنین اتفاقاتی گاهی رخ می‌دهد و باید روی بهبود وضعیت دفاعی تیم‌ کار کنیم. می‌دانیم که در حال خلق چیزهای مثبت و رو به پیش هستیم. نکته مثبت این بازی واکنش بازیکنان‌ ما به دو گل خورده بود که در سرانجا شکست نخوردیم. ما موقعیت‌هایی برای گلزنی اجاد کردیم و باید در چنین مواردی سعی کنیم آنها را تبدیل به گل کنیم".

زیدان در بخش پایانی این گفتگو افزود: "این برنامه ما برای این بازی بود چون می‌دانستیم که ویارئال در قلب خط دفاعی‌اش مشکلاتی دارد، بنابراین می‌خواستیم با استفاده از لوکامودریچ و کریم بنزما فشار بیشتری به آنها بیاوریم. البته به گل های مورد نظر ما نرسیدیم، اما این روشی است که می‌توانیم با آن بازی کنیم چون ما دو مهاجم خوب داریم. روی هم رفته از عملکرد تیم و نوع واکنش بازیکنانم رضایت دارم و از اکنون روی بازی بعدی تمرکز خواهیم کرد".

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала