کیهان به میدان جنگ مبدل می شود

© Sputnik / Vitaly Podvitski کیهان به میدان جنگ مبدل می شود
کیهان به میدان جنگ مبدل می شود - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
ترامپ کیهان را میدان جنگ های آینده بشر اعلام کرد.

به گزارش اسپوتنیک، دونالد ترامپ رئیس جمهور امریکا طی سخنرانی در این مراسم افتتاح قوماندانی فضائی امریکا گفت: 'قوماندانی فضا از منافع اصلی ایالات متحده در فضا - منطقه بعدی خصومت ها محافظت می کند. فکر می کنم این برای همه کاملاً آشکار است. ترامپ فضا را منطقه بعدی عملیات نظامی نامید.

جنگ در فضا – هراس ها و امیدها - اسپوتنیک افغانستان
جنگ در فضا – هراس ها و امیدها

به گفته وی ، اکنون فضا به عنوان یک میدان مستقل از جنگ و همچنین 'زمین ، بحر، هوا و فضای مجازی' در نظر گرفته می شود.

وی افزود که هدف قوماندانی فضا اطمینان از تسلط ایالات متحده بر فضا خواهد بود. ترامپ گفت: 'ما می دانیم که بهترین راه برای جلوگیری از درگیری، آماده نمودن کشور برای پیروزی است.'

رئیس جمهور امریکا علاوه نموده گفت که ایالات متحده نیز به زودی "در حال ایجاد نیروهای فضائی" خواهد بود. ترامپ در ماه فبروری فرمانی را برای ایجاد نیرو های فضائی برای دفع تجاوز و حمایت از منافع ملی در فضا امضا كرد.

مقامات روسیه اظهار داشته است كه ایالات متحده با این اقدام خود می خواهد از فضا برای اهداف نظامی خود ااستفاده نماید. در این صورت، روسیه مجبور است به آن عکس العمل نشان بدهد.

جنرال جان ریموند قوماندان فضایی امریکا را به عهده خواهد داشت که در پایان جون توسط مجلس سنا تصویب خواهد شد که 87 مادون خواهد داشت. این قوماندانی قابلیت های جلوگیری از پرتاب راکت، عملیات ماهواره ای و کنترول و حمایت از عملیات فضائی را با هم هماهنگ می کند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала